Hel van Kasterlee 2013
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Camelbak is perfect tegen steenkoud drinken. Werkt super met dit weer. Ik rijd met zo'n ding in de winter. Er kan 2 liter in, en dat is voor zo'n koud ritje genoeg denk ik.
Hoe gevaarlijk gaat het erbij liggen zondag? Liggen er echt levensgevaarlijke sporen onzichtbaar onder de sneeuw? Op sneeuw rijden vind ik tof, maar bij echt zware sporen wordt het toch wel een nadeeltje als je het parcours niet kent.
Hoe gevaarlijk gaat het erbij liggen zondag? Liggen er echt levensgevaarlijke sporen onzichtbaar onder de sneeuw? Op sneeuw rijden vind ik tof, maar bij echt zware sporen wordt het toch wel een nadeeltje als je het parcours niet kent.
-
susuki
- Mountainbiker
sporen onder sneeuw zijn heel gevaarlijk,heb dat in januari nog meegemaakt tijdens TT te Herentals voorwiel in zo een spoor,onderuit gegaan met als resultaat arm gebroken net onder elleboog met 4 weken gips
Maar ja het is nog maar donderdag,we zien wel wat het wordt zondag maar van een gemakkelijke editie zoals het er eerst uitzag zal al wel geen sprake meer zijn.
Het is en blijft de HEL he, het zal ieder jaar wel wat zijn
Maar ja het is nog maar donderdag,we zien wel wat het wordt zondag maar van een gemakkelijke editie zoals het er eerst uitzag zal al wel geen sprake meer zijn.
Het is en blijft de HEL he, het zal ieder jaar wel wat zijn
-
Crossende triatleet
- Mountainbiker
Post by Crossende triatleet »
Voor de toeschouwers zal het ook wel enorm plezant worden denk. Als t niet meer gaat dooien (wat ik denk) zullen we veel gezichten herkennen tijdens de passages. Ik ga alvast aan de jeneverstand staan van mijne green biker teammaat!!! Hell YEAH!!!
-
susuki
- Mountainbiker
nee nee gene paniek.want panikeurs krijgen gewoonkijk nog meer slaag.Ik heb nog een mooie anecdote van vorig jaar.
Toen Walter Marien(walter is 1 van de 7 die elke editie al uitgedaan hebben) doorkwam na de eerste toer van het laatste lopen heb ik even met hem meegelopen.Op mijn vraag hoe het ging antwoorde hij dat hij totaal kapot zat waarop zijn vrouw die tevens zijn begeleider was antwoorde''ja walter maar je weet dat opgeven geen optie is''ik weet het antwoorde hij.
Walter heeft uitgelopen in 4:27 en strompelde totaal uitgeput de zaal in na 11:21
Ik vind dit nog altijd een zeer straffe prestatie.Dus als julie zondag de man met de hamer tegenkomen denk dan aan Walter dat zal helpen.
Toen Walter Marien(walter is 1 van de 7 die elke editie al uitgedaan hebben) doorkwam na de eerste toer van het laatste lopen heb ik even met hem meegelopen.Op mijn vraag hoe het ging antwoorde hij dat hij totaal kapot zat waarop zijn vrouw die tevens zijn begeleider was antwoorde''ja walter maar je weet dat opgeven geen optie is''ik weet het antwoorde hij.
Walter heeft uitgelopen in 4:27 en strompelde totaal uitgeput de zaal in na 11:21
Ik vind dit nog altijd een zeer straffe prestatie.Dus als julie zondag de man met de hamer tegenkomen denk dan aan Walter dat zal helpen.
Wie wou er daar weten hoe het parcours erbij ligt?
Kijk op:
http://dehelvankasterlee.skynetblogs.be/
Die mannen waren rond op 1u05
Dus das nog te doen, maar: verse sneeuw is nog niet zo glad.
Pions waren nog vrij van sneeuw. De mijne was een wegpion, die was volledig dichtgeslibd, dus zorg voor wat meer ruimte tussen je tandwielen!
Supporters, hou branders klaar om te ontdooien!
Kijk op:
http://dehelvankasterlee.skynetblogs.be/
Die mannen waren rond op 1u05
Dus das nog te doen, maar: verse sneeuw is nog niet zo glad.
Pions waren nog vrij van sneeuw. De mijne was een wegpion, die was volledig dichtgeslibd, dus zorg voor wat meer ruimte tussen je tandwielen!
Supporters, hou branders klaar om te ontdooien!