Met de fiets naar het werk ...

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
aimé
Mountainbiker

Post by aimé »

Hallo Iedereen!

Deze morgen nog veilig op het werk geraakt, maar mijn werkdag zit erop om 11u30, dus hopelijk tegen dan geen sneeuw #-o

Twas deze morgen wel al een heel pak "warmer" dan de vorige dagen =D>
PVB
Mountainbiker

Post by PVB »

ik zie er strax echt naar uit om naar huis te fietsen. Een beetje driften zal noodzakelijk zijn :evil:

En van één ding zeker vandaag kzal rapper thuis zijn dan dan de autochauffeurkes =D>
pride
Mountainbiker

Post by pride »

Toch wel door de sneeuw! Zalig gefietst, zeker straks als ik naar huis mag. Heb al enkele dagen men cx bandjes liggen, een wereld van verschil in de sneeuw!

Alleen een vraag: wat doen jullie tegen sneeuw in de ogen? Om de een of andere reden willen al die vlokken in mijn ogen vliegen en dat doet pijn na een tijd. Bril heb ik al geprobeerd, maar die sneeuwt vol...
Pied
Mountainbiker

Post by Pied »

een pet is dan een wondermiddel of helm met klep !!!
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

Yihaaaaaaaaa, hét beste vervoermiddel in de sneeuw, snowwhite Zaskar !

In elk geval kijk ik er al naar uit om naar huis te rijden, straks! Bril op, en af en toe eens afkuisen, iets anders bestaat er niet!
aimé
Mountainbiker

Post by aimé »

kben goed thuis geraakt deze middag, maar wat een rotweer.
De sneeuw in het gezicht en idd dat doet pijn aan de ogen...

Maar ik kon wel sneller rijden dan de meeste auto's (al vinden sommigen het wel nodig om zelfs in dit weer in te halen...)

Morgenvroeg zal lastig worden, maar ik ga ervoor. Met de auto zal het ook sukkelen zijn, dus neem ik de fiets.

Maar ik kies wel een damesfiets, daarmee staat het voetje toch wel iets vlugger op de grond... :oops:
Dame blanche
Mountainbiker

Post by Dame blanche »

ik wandelde naar huis met de fiets aan de hand.
Tja, lang onderweg maar had teveel accidenten gezien en was zelf al 2x gevallen.
Toch goed voor 14km te voet.
pietie
Mountainbiker

Post by pietie »

Ik had deze morgen het lumineuze idee om de koersfiets te nemen... k'was rapper dan de auto's maar morgen toch de mtb nemen!
de skerpen
Mountainbiker

Post by de skerpen »

Net als elke andere dag met de bike naar de job geweest .
Deze morgen op een maagdelijk wit tapijt door de binnebaantjes gereden . No prob's

Deze avond was het al andere koek , de binnenbaantjes waren omgetoverd tot een lichte schaatspiste , dit door de geplette sneeuw van de autobanden . :evil:

Oplossing hiervoor was lucht uit de banden te halen en met bijna platte crossmaxen naar huis sjeezen . :bounce:

Wel weinig bikers gezien ? Te technisch mss de sneeuw ? :oops:
letsgetloose
Mountainbiker

Post by letsgetloose »

ook met de fiets gegaan, vanmorgen geen sneeuw gehad. Deze avond toch maar voorzichtig naar huis gereden, viaducten te voet afgedaalt. Vertrouwde het boeltje niet echt...
Post Reply