Beetje meer uitleg zo mogelijk. De moeite waard om H-T 140 auto kilometers te rijden ?kawa wrote:Eén der mooiste tochten van de Fietspromo kalender mag hier niet ontbreken he...
Do 24/12/2009 Hechtel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
jaro
- Mountainbiker
Re: 24/12/2009 Hechtel
jaro wrote:Beetje meer uitleg zo mogelijk. De moeite waard om H-T 140 auto kilometers te rijden ?kawa wrote:Eén der mooiste tochten van de Fietspromo kalender mag hier niet ontbreken he...
Absoluut
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=57599
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=43617
- X6 3.5biturbo
- Mountainbiker
Post by X6 3.5biturbo »
zal mij ook ten strijde voerenEdlisjas wrote:Ik denk dat ik mijne Flux ook eens op de Hechtelse grond ga loslaten...
vele lekkere singletracks,jaro wrote:Beetje meer uitleg zo mogelijk. De moeite waard om H-T 140 auto kilometers te rijden ?kawa wrote:Eén der mooiste tochten van de Fietspromo kalender mag hier niet ontbreken he...
leuke zandstukke,er zit wel alles in
organisatie is altij goed daar!ahja we zitte
in den limburg he!
nene ma zeker een aanrader!!!
- cube biker ;-)
- Mountainbiker
Post by cube biker ;-) »
Ook een dagske verlof genomen, aangezien ik van Hechtel ben en alle paadjes en heuvelkes goe ken, wil ik deze tocht toch niet missen, eens goed afzien juist voor de feestdagen kan gene kwaad

-
jaro
- Mountainbiker
OK ik ben overtuigd en kom in den Limburg dus ook eens proeven van al dat lekkers.G_Heylen wrote:vele lekkere singletracks,jaro wrote:Beetje meer uitleg zo mogelijk. De moeite waard om H-T 140 auto kilometers te rijden ?kawa wrote:Eén der mooiste tochten van de Fietspromo kalender mag hier niet ontbreken he...
in den limburg he!![]()
![]()
nene ma zeker een aanrader!!!
super,en nu dat alles zo hard bevroren is bold alles super daar,jaro wrote:OK ik ben overtuigd en kom in den Limburg dus ook eens proeven van al dat lekkers.G_Heylen wrote:vele lekkere singletracks,jaro wrote: Beetje meer uitleg zo mogelijk. De moeite waard om H-T 140 auto kilometers te rijden ?
in den limburg he!![]()
![]()
nene ma zeker een aanrader!!!Achteraf een kerstdineeke om terug op krachten te komen, maar dan wel in Brabant.
zeker de moeite,
grtz
G_Heylen wrote:
super,en nu dat alles zo hard bevroren is bold alles super daar,
zeker de moeite,
grtz
Ik vrees dat het tegen dan nie meer hard bevroren zal zijn, als we de voorspellingen mogen geloven.
- jinba ittai
- Mountainbiker
Post by jinba ittai »
Was vorig jaar inderdaad één van de betere tochten.
Zal hier dus ook weer van de partij zijn.
Zal hier dus ook weer van de partij zijn.