Zo 13/12/2009 Tervuren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

Guy-ant wrote:
Jorgen wrote:Als ik dat hier zo lees valt of staat een TT met zijn bevoorrading... ik vond deze TT meer als geslaagd, ze zien mij zeker terug, al is het zonder bevoorrading!

Diegenen die de ziel uit hun lijf trappen zullen wel 'slim' genoeg zijn om zelf te voorzien in enige energieshots...het is nogal gratuit om de organisatie daarvan enige vorm van schuldgevoel te geven...
+1
+2 :wink:
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Schijfrem wrote: Ik sta er ook niet op maar gezien de soms moeilijke omstandigheden hebben jullie toch mooie sfeerprenten gemaakt =D> =D>
ikke ben ook nergens te bespeuren, maar da's waarschijnlijk door ons laat vertrek ... we kunnen het de fotografen ni aandoen om lang genoeg te wachten ni ? :-D
hoewel, als ze dan toch met zen drietjes waren, misschien volgende keer "gedecalleerd" fotookes nemen. en, inderdaad, er zitten een paar heel mooie kiekjes bij =D> .
Armstrong young
Mountainbiker

Post by Armstrong young »

JanDeWinter wrote:Ik heb vandaag de 36 km gereden. Leuke tocht, soms wat glibberig voor mijn doen, maar zoals gezegd wel leuk.

Qua organisatie vond ik deze TT zeer goed. Persoonlijk vond ik de afspuitstand en de fietsparking outstanding, Ontvangst, parking, inschrijving en cafteria super.
Het parcours was voor mij prima, zeker gezien het weer. Ik vond het heel leuk fietsen.

Ik begrijp de fietsers die de bevoorrading te vroeg vonden. Ik had onmiddellijk dezelfde reactie.

Maar MTBikers vergeten al te gemakkelijk hoe groot het dillema is. Ofwel een bevoorrading voor de splitsing ofwel dubbel zoveel volk om twee bevoorradingen te voorzien. Bovendien moet je dan snel kunnen inspelen op het aantal fietsers op de korte en de lange rit. Meestal hangt dit af van het weer en de staat van het parcours en kan je dit pas op het moment zelf inschatten.

Beste MTBikers, ik organiseer zelf één van de grotere toertochten en wil toch even aandacht vragen voor de hoeveelheid werk dit met zich mee brengt.Chapeau Vossem, dit was weer een goede organisatie en een massa fietsers hebben ervan kunnen genieten.

Dat lijkt me nog steeds het belangrijkste ...

Jan
Amai, Jan, doet gij dat op uw eentje? En waar is dat dan?
JanDeWinter
Mountainbiker

Post by JanDeWinter »

Armstrong young wrote:
JanDeWinter wrote:Ik heb vandaag de 36 km gereden. Leuke tocht, soms wat glibberig voor mijn doen, maar zoals gezegd wel leuk.

Qua organisatie vond ik deze TT zeer goed. Persoonlijk vond ik de afspuitstand en de fietsparking outstanding, Ontvangst, parking, inschrijving en cafteria super.
Het parcours was voor mij prima, zeker gezien het weer. Ik vond het heel leuk fietsen.

Ik begrijp de fietsers die de bevoorrading te vroeg vonden. Ik had onmiddellijk dezelfde reactie.

Maar MTBikers vergeten al te gemakkelijk hoe groot het dillema is. Ofwel een bevoorrading voor de splitsing ofwel dubbel zoveel volk om twee bevoorradingen te voorzien. Bovendien moet je dan snel kunnen inspelen op het aantal fietsers op de korte en de lange rit. Meestal hangt dit af van het weer en de staat van het parcours en kan je dit pas op het moment zelf inschatten.

Beste MTBikers, ik organiseer zelf één van de grotere toertochten en wil toch even aandacht vragen voor de hoeveelheid werk dit met zich mee brengt.Chapeau Vossem, dit was weer een goede organisatie en een massa fietsers hebben ervan kunnen genieten.

Dat lijkt me nog steeds het belangrijkste ...

Jan
Amai, Jan, doet gij dat op uw eentje? En waar is dat dan?
Natuurlijk doe ik dit niet op mijn eentje, maar ik sprak hier wel in mijn naam, vandaar de 1ste persoon.

Wij hebben een vast MTB team van 5 leden, die in goed overleg de grote lijnen uittekenen. In de voorbereiding de dagen vooraf worden al snel een 15-tal personen ingeschakeld en op de dag zelf rekenen wij op bijna 50 helpers om alles in goede banen te leiden.

Ik hoop dat we ook dit jaar al deze mensen bij elkaar kunnen brengen zodat we jullie een leuke voormiddag kunnen bieden (7/2/2010 - Pellenberg).

Jan
BULL150
Mountainbiker

Post by BULL150 »

[/quote]
Enen van ons is halfweg doodgevallen met een hongerklop omdat hij een tweede bevoorrading veronderstelde...
Voor de rest: nog steeds prachtig toerke, hoor! =D>[/quote]

Ook bij de groep S-Bikers uit Geraardsbergen hetzelfde geval,,,, en dan nog niet de eerste de beste, nl Davida Del Motto #-o
Guy-ant
Mountainbiker

Post by Guy-ant »

ikke met de fiets wrote:awel waddeen teleurstelling ; zooooveel fotookes, en ni 1-tje van mij, noch van m'n twee companen !

waarschijnlijk worden de iets latere vertrekkers ni "gekiekt" ! :cry:
Ik ook niet joeng !
Zonde natuuurlijk,anders volgend jaar zeker dubbel zoveel vrouwen aanwezig :wink: :wink: :wink:
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

ikke met de fiets wrote: ikke ben ook nergens te bespeuren, maar da's waarschijnlijk door ons laat vertrek ... we kunnen het de fotografen ni aandoen om lang genoeg te wachten ni ? :-D
hoewel, als ze dan toch met zen drietjes waren, misschien volgende keer "gedecalleerd" fotookes nemen. en, inderdaad, er zitten een paar heel mooie kiekjes bij =D> .
Gij hebt met uwe schoonen trek weer veel te snel gereden waarschijnlijk en dus onmogelijk om vast te leggen op de gevoelige plaat :lol: :wink:
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

8)
Post Reply