Zo 20/12/2009 Helchteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MX DUDE
Mountainbiker

Post by MX DUDE »

witte wrote:Wat zeker is, is dat je het parcour niet mag onderschatten. [-X
Met al het draai en keerwerk :roll: , technische passages =P~ , kort maar stevige kuitenbijters :lol: , volle gaas op Ten Haagdorenheide #-o , hopen singletracks =D> , en natuurlijk ook de mijnterril :bounce: ,hopen we dat iedereen wel aan zijn trekken zal komen.
Spelen en afzien,heerlijk!!!! =D> =P~
DriesH
Mountainbiker

Post by DriesH »

Vandaag nog eens het hele parcours (54km) gereden, samen met traingsmaatje Wouter.
Het lag er behoorlijk goed bij, hier en daar nog een beetje water (ijs) en wat hard aangevroren modderstroken.
Even meegeven dat we 3u onderweg zijn geweest!

Dus op 3u maar 54km, en dat voor competitierijders: da beloofd!!
Wel vermelden dat we het opgevat hebben als een rustige duur.

Iedereen wie zondag onder de 2u30 kan rondrijden gaat serieus gezweet hebben!

Tot dan,
koga62
Mountainbiker

Toertocht

Post by koga62 »

En Dries niet te vergeten !!!!ruime parking ,bewaakte fietsstalling,afspuitinstalatie, suprise bij aankomst en aprésbike met vocht van de paters =P~ ,en de traditionele vuurkorven op onze officiele "food and technical zone" met toilet :roll: over het parcours even dit,maximaal "off road" vanaf het moment je het bos in duikt ,singeltracks "a volonté"voor na en tussen de bevoorading(en) zoals Dries het aanhaald , geen hoge gemidelden door het parcours het draaien en keren en de technische passages welke voor de minder technische rijders
kunnen omzeild worden daar waar mogelijk!
En natuurlijk de grootste splitsingborden van groot Limburg en omstreken 8) 8) 8)
Bij pech!! zijn wij ook onderweg met de pechdienst kortom een TT om naar uit te zien =P~
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

Ik wil natuurlijk de 54km komen rijden , maar mijn medebiker gaat het nog niet aankunnen, ik hoop dat hem de 45km wil meepikken dan, die terril wil ik wel komen afhaspelen !
De technische kant en lager gemiddelde zou mijn medebiker wel goed doen , kan hem veel bijleren op rustig tempo :-D
'surprise bij aankomt' oohhh nu ben ik benieuwd!

klein vraagje , op welke afstand ligt de 2de bevoorrading ongeveer?
Geoffe
Mountainbiker

Post by Geoffe »

Zijn er veel gemeenschappelijke stukken met de TT van Hechtel van de 24ste?
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

nope, geen enkel
koga62
Mountainbiker

toertocht

Post by koga62 »

Diegene die aanwezig waren op de TT GP Roel Paullissen 2009 en de 45 reden hebben al voor een deel van het traject kunnen proeven, voor de afwezigen reden voor een herkansing 8) 8) 8)
2de bevoorading 12 a 13 km voor de aankomst :bounce:
eviel knievel
Mountainbiker

Post by eviel knievel »

passeren we de kerstman ook dit jaar??
Bulls 101
Mountainbiker

Post by Bulls 101 »

Kan er iemand zeggen hoeveel hoogtemeters er te verwerken zijn op de 54 km?
koga62
Mountainbiker

tourtocht

Post by koga62 »

Santa komt dit jaar niet langs maar z'n helpers zullen wel aanwezig zijn :wink: opzet dit jaar is iets veranderd evenals het parcours!
tocht GP RP in september hadden we dacht ik iets van een 500 hm met stukje terril nu met hele terril maar iets gewijzigd traject mogelijk iets meer , denk niet dat er nog iemand van de club gezien de weersomstandigheden zich geroepen voelt om het hele parcours te rijden op gps :oops:
Post Reply