Zo 13/12/2009 Tervuren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vissie2
Mountainbiker

Post by Vissie2 »

JanDeWinter wrote: Beste Vissie2

Het drieluik van Oost-Brabant start met de tocht van Huldenberg (31/01), dan is er de toertocht van Pellenberg (07/02) en sluit af met de tocht door het Meerdaelwoud van De Zoenk (14/02).

In Huldenberg ben je zondag gepasseerd, knap niet. Oud Heverlee is één van de meest beboste gemeenten in Vlaams Brabant en Pellenberg heeft niet meer het hoogste punt van Vlaams Brabant, maar welk de Hoogstepuntlaan, het straf einde van een zware tocht over 49/39/29 Km.

Maar daarnaast heb je ook nog de mannen van de Heidezonen (Bierbeek-Lovenjoel-10/01) en de mannen van Werchter (17/01) die een schitterende tourtocht organiseren.

Je ziet dat je in januari en februari in Oost-Brabant moet zijn.

Jan
Thanks!
Stefke Foto
Mountainbiker

Post by Stefke Foto »

Een gemeende sorry aan de mensen die niet op de foto's staan, maar echt iedereen erop krijgen was en is onbegonnen werk :wink:

We doen volgend jaar ons best om er nog meer op foto vast te leggen.

Hopelijk zijn jullie toch een beetje tevreden met de resultaten.

Groetjes!!
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

Er zijn inderdaad heel wat foto's, goed gewerkt. Alleen is het wat spijtig dat 2 van de 3 fotografen (vermoed ik toch) op dezelfde plaats stonden en dus veel foto's dubbel hebben genomen.#-o

Een tweede vraagje: op de foto's zie ik een 2e bevoorrading staan (camionette in het veld), maar ik ben die nooit tegen gekomen op de langste afstand? Ik ben vertrokken rond 9u15 en aangekome rond 11u45? Ben ik verkeerd gereden? Of was dat die bevoorrading die vroegtijd uitgeput was?
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Zotte Marre wrote:Er zijn inderdaad heel wat foto's, goed gewerkt. Alleen is het wat spijtig dat 2 van de 3 fotografen (vermoed ik toch) op dezelfde plaats stonden en dus veel foto's dubbel hebben genomen.#-o

Een tweede vraagje: op de foto's zie ik een 2e bevoorrading staan (camionette in het veld), maar ik ben die nooit tegen gekomen op de langste afstand? Ik ben vertrokken rond 9u15 en aangekome rond 11u45? Ben ik verkeerd gereden? Of was dat die bevoorrading die vroegtijd uitgeput was?
Vraag 1: er was idd een fotograaf-groepje op pad, ik ben ze zelfs met drie tesamen tegengekomen (je kon dus echt niet ontsnappen :-) )

Vraag 2: zie eerder in dit topic...
(bovenaan pagina 12)
Zotte Marre
Mountainbiker

Post by Zotte Marre »

Tompie08 wrote: Vraag 1: er was idd een fotograaf-groepje op pad, ik ben ze zelfs met drie tesamen tegengekomen (je kon dus echt niet ontsnappen :-) )
Hoe weet de ene fotograaf wie de andere fotografeert als ze redelijk snel aankomen? Enneuh, ik ben gekiekt hoor, half in beeld, maar met dat maneuvre was het ook nie zo simpel...
Tompie08 wrote:Vraag 2: zie eerder in dit topic...
(bovenaan pagina 12)
Als ze alleen op op de korte afstand stond, kon ik ze idd niet tegenkomen. Maar 1 bv op 15km van de 47 is toch wel heel vroeg, hé. Enen van ons is halfweg doodgevallen met een hongerklop omdat hij een tweede bevoorrading veronderstelde...
Voor de rest: nog steeds prachtig toerke, hoor! =D>
Last edited by Zotte Marre on Tue 15 Dec 2009 17:45, edited 1 time in total.
Zotte Marre
Mountainbiker

Post by Zotte Marre »

dubbele reply --> delete
Last edited by Zotte Marre on Tue 15 Dec 2009 17:46, edited 1 time in total.
Stefke Foto
Mountainbiker

Post by Stefke Foto »

Klopt wat jullie zeggen en we zullen er in de mate van het mogelijke rekening mee houden naar volgend jaar toe. :P
Maar dan nog is iedereen fotograferen niet haalbaar (en ik moet ze nog op tijd online krijgen ook hé :wink: )

Ter info: er was 1 bevoorrading op de kleine toer van 26km (zie foto's hierboven) en dan 1 op die van de 38 & 47 km

Groetjes
Stefke
Jorgen
Mountainbiker

Post by Jorgen »

Als ik dat hier zo lees valt of staat een TT met zijn bevoorrading... ik vond deze TT meer als geslaagd, ze zien mij zeker terug, al is het zonder bevoorrading!

Diegenen die de ziel uit hun lijf trappen zullen wel 'slim' genoeg zijn om zelf te voorzien in enige energieshots...het is nogal gratuit om de organisatie daarvan enige vorm van schuldgevoel te geven...
Guy-ant
Mountainbiker

Post by Guy-ant »

Jorgen wrote:Als ik dat hier zo lees valt of staat een TT met zijn bevoorrading... ik vond deze TT meer als geslaagd, ze zien mij zeker terug, al is het zonder bevoorrading!

Diegenen die de ziel uit hun lijf trappen zullen wel 'slim' genoeg zijn om zelf te voorzien in enige energieshots...het is nogal gratuit om de organisatie daarvan enige vorm van schuldgevoel te geven...
+1
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Stefke Foto wrote:Een gemeende sorry aan de mensen die niet op de foto's staan, maar echt iedereen erop krijgen was en is onbegonnen werk :wink:

We doen volgend jaar ons best om er nog meer op foto vast te leggen.

Hopelijk zijn jullie toch een beetje tevreden met de resultaten.

Groetjes!!
Ik sta er ook niet op maar gezien de soms moeilijke omstandigheden hebben jullie toch mooie sfeerprenten gemaakt =D> =D>
Post Reply