ok dan kom ik zeker af, samen met een paar ploegmakkers!!funkstar wrote:Dit gaat zeker door.
Route en hoogteprofiel staan op onze website.
Bevoorrading is zo goed als rond. Woensdag is er nog een laatste vergadering om de details af te werken.
Za 19/12/2009 Rotselaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
Heel mooi iniatief, ook al woon ik aan de kanten van Lier, ik zak wss toch af naar Rotselaar. In totaal zal er dan een 100 km op mijn teller staan. Misschien dat ik daarvoor aan andere mensen wat sponsoring vraag zodat ik wat meer geld in het laatje krijg.
Het lijkt me belangrijk om de boodschap zo wijd mogelijk te verspreiden, op andere fora's, aan andere bikers enzovoort. Ik zal proberen mijn steentje bij te dragen
Het lijkt me belangrijk om de boodschap zo wijd mogelijk te verspreiden, op andere fora's, aan andere bikers enzovoort. Ik zal proberen mijn steentje bij te dragen
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
Vergeet zeker jullie Music For Life actie niet aan te geven op de site van studio brussel !
- Wicked_Uncle_Ernie
- Mountainbiker
Post by Wicked_Uncle_Ernie »
Hoe meer volk hoe beter !
Iedereen welkom.
Ons registratienummer bij Music for life is #93751260191990#
Ook bedankt aan de anonieme poster die op het forum van wielertoerist.be reclame voor ons gemaakt heeft
Iedereen welkom.
Ook bedankt aan de anonieme poster die op het forum van wielertoerist.be reclame voor ons gemaakt heeft
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
dat was ikWicked_Uncle_Ernie wrote:Hoe meer volk hoe beter !
Iedereen welkom.
Misschien nog een tip, zet je tocht ook op de kalender van http://www.sport.be/cycling . Die kalender trekt ook wel wat volk denk ik