Welke webwinkel zouden jullie kiezen om een bestelling te doen? Bike discount of bike components.
Het gaat over shifters, achterderrie en versnellingskabelset.
prijs bij bike discount is 5 euro minder
Ps. verzendingskosten zijn toch hetzelfde, eh?
bike components
Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
bike discount vs bike components
Last edited by BramDR on Tue 20 Oct 2009 20:56, edited 1 time in total.
- peerke1967
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build
Post by peerke1967 »
Ik zou het echt niet weten , ik bestel al jaren bij alle twee nog nooit problemen mee gehad.
Als alles op voorraad is leveren ze allebei zeer snel.
Verzendkosten zijn bij bike componenets iets lager en soms zijn ze iets goedkoper, ondertussen zitten ze wel ongeveer op hetzelfde niveau.
Bike-components is in elk geval een zeeer grote webwinkel.
Hier gaan dagelijks vrachtwagens met materiaal buiten.
Als alles op voorraad is leveren ze allebei zeer snel.
Verzendkosten zijn bij bike componenets iets lager en soms zijn ze iets goedkoper, ondertussen zitten ze wel ongeveer op hetzelfde niveau.
Bike-components is in elk geval een zeeer grote webwinkel.
Hier gaan dagelijks vrachtwagens met materiaal buiten.
- Jeanke6
- Mountainbiker
- Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
Bij bike-components kan je ook een price allert doen. Dan krijg je de dag er na een mail met de nieuwe prijs die ze je voorstellen. Soms ligt die dan lager dan bij de concurrentie, soms nog beetje hoger.
dus als je tijd hebt zou ik web doorzoeken naar de goedkoopste verdeler en die doorgeven...
Het is maar een tip he, je doet er mee wat je wil...
dus als je tijd hebt zou ik web doorzoeken naar de goedkoopste verdeler en die doorgeven...
Het is maar een tip he, je doet er mee wat je wil...
- Kameel^
- Mountainbiker
ik heb 3 weken geleden wat prul besteld daar, en nu moet ik nog altijd 14 dagen wachten op 1 item
terwijl ze zeiden dat dat binnen 2-7 dagen leverbaar ging zijn
kan ik die bestelling nog annuleren en storten die snel terug? want dan kan ik mijne prul evengoed bij Van Eyck gaan kopen, dat kost toch evenveel, en dan moet ik er tenminste geen maand op wachten..
kan ik die bestelling nog annuleren en storten die snel terug? want dan kan ik mijne prul evengoed bij Van Eyck gaan kopen, dat kost toch evenveel, en dan moet ik er tenminste geen maand op wachten..
- KWBiker
- Mountainbiker
Je kan vragen de items in stock al toe te sturen. Hebben ze bij mij ook gedaan.
Ik heb trouwens mijn xt schijremmen ergens anders goedkoper gevonden, vooraleer de betaling was aangekomen (3 a vier dagen). Een mailtje gestuurd en hoewel ik de volle pot al betaald had, heb ik na de levering 18 euro teruggestort gekregen. Prima service
Ik heb trouwens mijn xt schijremmen ergens anders goedkoper gevonden, vooraleer de betaling was aangekomen (3 a vier dagen). Een mailtje gestuurd en hoewel ik de volle pot al betaald had, heb ik na de levering 18 euro teruggestort gekregen. Prima service
- Kameel^
- Mountainbiker
ja ondertussen is dit al geregeld, het geld van het item dat te lang duurde alvorens het geleverd kon worden gingen ze terugstortenKWBiker wrote:Je kan vragen de items in stock al toe te sturen. Hebben ze bij mij ook gedaan.
ik had zelfs telefoon gehad uit duitsland om het uit te klaren
dus duim omhoog voor bike-components!
bij bike-discount.de liep de communicatie meestal niet zo vlot
de leveringen echter wel
dusja, het is altijd wel iets zeker :)
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Zondag 7 maart heb ik op Bike components schijfremmen besteld.
Maandag 8 maart heb ik dan de mail met de gegevens ontvangen.
En woensdag 10 maart heb ik het overgeschreven op hun rekening.
Gisteren heb ik een mail gehad dat zei het geld nogaltijd niet ontvangen hadden. Iemand al mee gemaakt dat dit zo lang duurt ?
Maandag 8 maart heb ik dan de mail met de gegevens ontvangen.
En woensdag 10 maart heb ik het overgeschreven op hun rekening.
Gisteren heb ik een mail gehad dat zei het geld nogaltijd niet ontvangen hadden. Iemand al mee gemaakt dat dit zo lang duurt ?