Ook tegen 8u30 aanwezigGigi (Tetters Torhout) wrote:Een delegatie Tetters komt ook naar 't zeetje.
Zo 20/12/2009 Knokke-Heist -- AFGELAST --
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Hier nog nen S-biker die ne keer aan 't zeetje wil gaan rijden, we zitten toch in Oostende voor't weekend. Zal proberen om er rond 8u te zijnBULL150 wrote:Ook een delegatie S-Bikers uit Geraardsbergen zal van de partij zijn voor de 55km![]()
Zullen aan de inschrijving trachten te zijn tegen 8u want de jean-lucca moet op tijd thuis zijn![]()
Hopelijk valt het weer mee
- gamutter
- Mountainbiker
- Location: Epic S-w carb - Sjump S-w carb - Sjumper M4 - Roubaix Pro D-Ace
Vorige zondag al eens een stukje Koningsbos gedaan in de vroegte.
Naderhand zag ik dat het eigenlijk verboden is voor fietsers. Ik kan wel beamen dat het een heel tof stukje zal worden: mooie klimmetjes, boomstronken waar je over wipt, dalen en wat slalommen. Ik hoop dat we daar enkele km mogen in rondtoeren.
Jammer dat dit eigenlijk voor voetgangers only is.
Men moet er van profiteren nu met de Wackys.
Tot zondag,
Naderhand zag ik dat het eigenlijk verboden is voor fietsers. Ik kan wel beamen dat het een heel tof stukje zal worden: mooie klimmetjes, boomstronken waar je over wipt, dalen en wat slalommen. Ik hoop dat we daar enkele km mogen in rondtoeren.
Jammer dat dit eigenlijk voor voetgangers only is.
Men moet er van profiteren nu met de Wackys.
Tot zondag,
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
8u30?
Tegen dan heb ik al een koffietje op.
Ik ben benieuwd wat de Wacky's aan MTB fun te bieden hebben?
Tegen dan heb ik al een koffietje op.
Ik ben benieuwd wat de Wacky's aan MTB fun te bieden hebben?
-
Bartje Dak
- Mountainbiker
Post by Bartje Dak »
Jongens, ge kunt wel maar starten vanf 8h 30!! Of het zou moeten zijn da ze van de organisatie ulder vroeger laten vertrekken!s-biker gert wrote:Hier nog nen S-biker die ne keer aan 't zeetje wil gaan rijden, we zitten toch in Oostende voor't weekend. Zal proberen om er rond 8u te zijnBULL150 wrote:Ook een delegatie S-Bikers uit Geraardsbergen zal van de partij zijn voor de 55km![]()
Zullen aan de inschrijving trachten te zijn tegen 8u want de jean-lucca moet op tijd thuis zijn![]()
Hopelijk valt het weer mee
- 3s
- Mountainbiker
- Location: Thompson Sub01 (V-brakes - full Deore - Suntour XCR)
Definitief, ik kom af tegen 8u30, start aan de 55km op mijn eentje...
Moesten er nog zijn die niet gewoon zijn aan "langere" afstanden en om 8u30 willen starten, geef maar een seintje!
Ik vertrek uit Brugge dus als er nog iemand een lift nodig heeft, nog plaats voor 1 velo op mijn fietsdrager!
Na jaren ravotten met de jeugdbeweging in 't Koningsbos eindelijk eens met de fiets, ik kijk er naar uit
!!
Tot zondag!

Moesten er nog zijn die niet gewoon zijn aan "langere" afstanden en om 8u30 willen starten, geef maar een seintje!
Ik vertrek uit Brugge dus als er nog iemand een lift nodig heeft, nog plaats voor 1 velo op mijn fietsdrager!
Na jaren ravotten met de jeugdbeweging in 't Koningsbos eindelijk eens met de fiets, ik kijk er naar uit
Tot zondag!
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
De Wackies al gezien op vele TT.
Zondag dalen we de Kluisberg af recht naar Zee.
Ben er zeker van dat dit een top-TT wordt.
Present tegen 8u30.

Zondag dalen we de Kluisberg af recht naar Zee.
Ben er zeker van dat dit een top-TT wordt.
Present tegen 8u30.