Een telefoonnummer aub waar ik een mtb kan reserverenzegel wrote:Geen probleem, maar wel op voorhand bestellen bij de inrichting.rebels8 wrote:Is eer ook mogelijkheid om een mtb ter plaatse te huren aub ?
Zo 20/12/2009 Moorslede
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
rebels8 wrote:Een telefoonnummer aub waar ik een mtb kan reserverenzegel wrote:Geen probleem, maar wel op voorhand bestellen bij de inrichting.rebels8 wrote:Is eer ook mogelijkheid om een mtb ter plaatse te huren aub ?
Fietsreservatie kan rechtstreeks gedaan worden Tillo Martin in Westrozebeke ,en dit op nr. 051/780490
Is het niet beter al die heisa rechtstreeks te sturen naar de gemeentelijke diensten, en de inrichting niet de schuld te willen geven.TARGET wrote:Met meer dan 1000 aanwezigen is er toch budget genoeg zeker om deftige douches te huren??? Al dat gezever.![]()
Positieve reacties verwachten wij ook eens, gezien de successen van voorgaande edities.Zoals reeds gemeld,zie naar de actie die Nitte de Facteur ons beloofd,in het forum wat jullie als.....het van het beschouwen.
De beste stuurlui staan aan wal, ik hoop u persoonlijk te zien na de tocht, voor de commentaar van de rit die er vandaag perfect bij lag.
- TARGET
- Mountainbiker
@ zegel: Is zeker geen kritiek naar de organisatie toe. Verre van.
Ik wil alleen maar zeggen dat als er geen oplossing komt van het gemeentebestuur uit dat er nog heel wat mogelijkheden zijn om zeker iedereen tevreden te stellen. Zorg ervoor dat het opgelost is. Hetzij zelf hetzij door de gemeente. Dan hoeft de helft van het forum niet vol geschreven worden met al zo'n domme zaken. Iedereen komt toch om te fietsen zeker...Dat is volgens mij nog altijd het doel van een forum. De rit zelf bespreken en promoten en niet over en weer mailen over al dan niet douches.

Ik vraag me af of ze bij de organisatie er al eens aan gedacht hebben om zelf voor warm water te zorgen. Daar er op sommige TT's soms in grote ketels water wordt verwarmd en dan krijgt iedere biker zijn emmertje met warm water mee om zich te wassen.t'Is wat primitiever maar wat telt is; je hebt warm water,en dat hoeft niet per se uit een douchekop te komen.
Ik wil zeker niet zagen over die douches hoor,ik probeer gewoon mee te helpen aan een oplossing voor een probleem.
Ik wil zeker niet zagen over die douches hoor,ik probeer gewoon mee te helpen aan een oplossing voor een probleem.