Zeer leuke tocht. Seingevers aan gevaarlijke oversteken is altijd een pluspunt.
Alleen dat warm rood water aan de bevoorrading snapte ik niet. En ik lust geen banaan...
Zo 13/12/2009 Tervuren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Fary Gisher
- Mountainbiker
Eigenlijk zo veel geleuter over bevoorradingen...
Ik betaal 3.5 Euro voor het parcours (ben niet van de streek), seingevers, douche, fietsafspuitstand en een leuke voormiddag.
Voor mijn part hoeft een bevoorrading zelfs niet. Ik breng zelf wel energie mee en drank, ook al is dat snel 1.2 kg extra!
Top-organisatie!
Ik betaal 3.5 Euro voor het parcours (ben niet van de streek), seingevers, douche, fietsafspuitstand en een leuke voormiddag.
Voor mijn part hoeft een bevoorrading zelfs niet. Ik breng zelf wel energie mee en drank, ook al is dat snel 1.2 kg extra!
Top-organisatie!
Ik bol maar pas met de MTB en die ken ik dus niet. Het was voor mij de eerste keer in Tervuren en ik wil wel meer van die klimmetjes doen. Noord-Antwerpen is redelijk plat in dat opzicht...
Motivatie: vlak voor de start zeiden twee oudere MTBers dat we beter de 25 of 36km zouden doen, de rest zou te zwaar zijn. Toch ging het lekker, vooral nadat mijnen dooie maat (voor halfweg al) toch voor de 36km koos.

Motivatie: vlak voor de start zeiden twee oudere MTBers dat we beter de 25 of 36km zouden doen, de rest zou te zwaar zijn. Toch ging het lekker, vooral nadat mijnen dooie maat (voor halfweg al) toch voor de 36km koos.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
awel waddeen teleurstelling ; zooooveel fotookes, en ni 1-tje van mij, noch van m'n twee companen !
waarschijnlijk worden de iets latere vertrekkers ni "gekiekt" !
waarschijnlijk worden de iets latere vertrekkers ni "gekiekt" !
Tot onze spijt zijn er verschillende opmerkingen gemaakt over onze bevoorrading.
Zij stond wel degelijk te vroeg opgesteld in de rit en daarnaast waren wij door de grote opkomst
veel te vroeg door onze voorraad heen.
Aan dit minpunt zullen we zeker in de toekomst aandacht schenken
Dit vind ik klasse!! Zéér goed bezig. Hier kom ik terug!
Zij stond wel degelijk te vroeg opgesteld in de rit en daarnaast waren wij door de grote opkomst
veel te vroeg door onze voorraad heen.
Aan dit minpunt zullen we zeker in de toekomst aandacht schenken
Dit vind ik klasse!! Zéér goed bezig. Hier kom ik terug!
- Voervallei Voske
- Mountainbiker
Post by Voervallei Voske »
Allereerst de 1784 deelnemers bedanken die gisteren de koude trotseerden, een kleine 300 meer als onze vorige editie. Dat succes verklaart ook onze uitgeputte bevoorrading die een paar deelnemers teleurgesteld achterlieten, onze excuses daarvoor. Ook van die andere puntjes kritiek kunnen we leren, zodat we er volgende keer weer beter voorstaan.
Tot slot wil ik nog alle vrijwilligers ( in bijzonder de dames die op professionele wijze "den toog" verzorgden en zij ook die aan de inschrijving zaten
) bedanken. Toch verwonderlijk hoe zo'n machine maanden geleden startte en die door menige inspanningen nu weer zijn einde heeft bereikt met al die tijd maar één doelstelling voor ogen: een mooie toertocht voor eenieder te kunnen aanbieden.
Bedankt iedereen en tot de volgende
Groeten,
Voervallei Voske
Tot slot wil ik nog alle vrijwilligers ( in bijzonder de dames die op professionele wijze "den toog" verzorgden en zij ook die aan de inschrijving zaten
Bedankt iedereen en tot de volgende
Groeten,
Voervallei Voske
Ik heb in de beginfase de 25 km gevolgd, en kwam na zo'n 13km deze bevoorradingspost tegen (op deze afstand dus wel perfect geplaatst).Schijfrem wrote:Zo te zien waren er toch 2 bevoorradingen????
Waren vriendelijke mannen trouwens.
Er waren dus in totaal idd twee verschillende bevoorradingen (één per afstand).