Tacx Satori, Flow of gewoon bikkelen deze winter?
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
- letsgetloose
- Mountainbiker
Post by letsgetloose »
Een vraagje: ik wil mij een flow gaan aanschaffen, nu moet ik daar met speciale banden op rijden of kan ik gewoon met mijn NNtjes rijden?
-
R1Phrankey
- Mountainbiker
Post by R1Phrankey »
ik rijd gewoon met de atb banden. Weliswaar met mijn oude atb, slijtage van die banden valt me reuze mee. Misschien dat het geluid iets meer is dan met de Tacx band.
- letsgetloose
- Mountainbiker
Post by letsgetloose »
Oke maar ik kan er gewoon met de nobby nics gaan oprijden zonder problmen? Heb namelijk slechte ervaringen met wisselen van banden... 
-
R1Phrankey
- Mountainbiker
Post by R1Phrankey »
sorry, met Nobby Nic op de Tacx geen ervaring. Ik weet niet of deze hard slijten. De banden die ik gebruik (geen Schwalbe) slijten niet hard, maar daar heb je dus niets aan. 
- letsgetloose
- Mountainbiker
Post by letsgetloose »
Oke, merci in ieder geval ^^ Kzalt wel ies navragen in de winkel als'k em ga halen (hopelijk vergeet de sint mij niet dan
)
Denk dat je met een Nobby Nic band minder grip zal hebben, Tacx heeft trainingsbanden, beste prijs nu bij Futurumshop.
Ook zullen je noppen van de NB vlugger afslijten ...
Ofwel tweede MTB achterwiel in occasie kopen, traningsband opleggen en weg ben je ... Bij mij is t ook zo (wel racefiets)
Band vervangen doe je al leren ...
Ook zullen je noppen van de NB vlugger afslijten ...
Ofwel tweede MTB achterwiel in occasie kopen, traningsband opleggen en weg ben je ... Bij mij is t ook zo (wel racefiets)
Band vervangen doe je al leren ...
- SD2E
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005
Heeft er iemand goeie schema's voor op de flow?
Op de site van tacx zijn ze niet kompleet...
Kan enkel de extensieve trainingen zien de rest is leeg?
Is wel een nadeel aan de flow dat je er geen voll. programma kan insteken... iedere minuut of 2 minuten op die knopjes duwen en op die papieren zitten kijken steekt ook rap tegen
Kijk liever tv ondertussen
Op de site van tacx zijn ze niet kompleet...
Kan enkel de extensieve trainingen zien de rest is leeg?
Is wel een nadeel aan de flow dat je er geen voll. programma kan insteken... iedere minuut of 2 minuten op die knopjes duwen en op die papieren zitten kijken steekt ook rap tegen
Kijk liever tv ondertussen