Zo 13/12/2009 Tervuren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
JanDeWinter
Mountainbiker

Post by JanDeWinter »

pierrot le fou wrote:DeBierbikers komen ook .

Moest vorig jaar werken , maar mijn clubmaten beweren dat het een ferm toerke is .
Nadien Huldenberg , Heverlee, Pellenberg
M.a.w. nu komen de kuitenbijters :-D
:roll:

Gekke Piet,

ik heb je vandaag niet gezien. Zoals je zegt ... het grote drieluik van oost Brabant komt er stilaan aan...

jan
woutervge
Mountainbiker

Post by woutervge »

ik vond het een zeer geslaagde toertocht.
De soep was zeer welkom!
Xfrank
Mountainbiker

Post by Xfrank »

zikje wrote:, en dan heb je nog mensen die de fiets afspuiten voor jou, amai, nog nooit meegemaakt :).
dan moet je eens bij ons komen rijden in Waasmunster
al 12 jaar spuit de brandweer op onze wintertocht alle fietsen schoon.
volgende afspraak : begin oktober 2010 :lol:
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Freggeltje wrote:Dat de bevoorrading op 13km ligt tot daar toe, maar dat ze dan nog geen eten hebben...!
Alleen soep (daar zit geen energie in) en bananen (die kunt ge niet in uwe zak steken), dus maar mijn eigen koeken opgegeten en op het einde om een hongerklop te vermijden de splitsing van de 25km gevolgd.

Een beetje schandalig voor zo'n organisatie...
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

M'n quote van daarnet gemist. Ik wou zeggen...Tiens, ik heb een halve banaan in m'n achterzak gepropt aan de BV. Na gevraagd te hebben of er nog een tweede te verwachten viel. Niet dus! En ik heb ze later echt wel nodig gehad. Erger vind ik de drank. Suikerwafels zin aan mij nietbesteed. Ik drink nogal veel, ook tijdens het fietsen. Ik ben net niet gestopt onderweg en een huis binnengestapt om mijne bidon bij te vullen.
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

Al bij al een mooi tochtje, vond wel dat er soms wat veel asfalt in zat (36 km)) met veel afwisseling,leuke klimmetjes en dalingskes.

seingevers en bepijling dik in orde. Op de bevoorrading (te vroeg) hadden wij sportdrank ?, wafel,peperkoek,banaan en soep.....moet da nog meer zijn?????

Mij zien ze hier zeker terug en wil je eens een deftige afspuit zien......
14 nov 2010 in Humbeek =D>
SilverFokske
Mountainbiker

Post by SilverFokske »

Mooie tocht jongens, bedankt.
't Was al weer een tijdje geleden dat ik in heuvelachtig landschap fieteste, en 't heeft gesmaakt.
Al niet te vroeg vertrokken (9u15), met als gevolg redelijk wat volk op de tracks en beklimmingen. De eerste, vrij vettige, afdaling vond ik super.
De bevoorrading kwam verrassend vroeg op 14km, maar was nog goed voorzien van de nodige produkten. Enkel op de eerste beklimming hierna, met dat veraderlijke trapje, voet aan de grond moeten zetten. Voor de rest overal goed op en af gereden.
Op de middag terug binnen-; lekkere douche, lekkere hamburger en een lekker donkere maakten het af.
Mede door het droge frisse weer en zonnetje, een formidabele voormiddag gehad.
Als ik zo de kommentaren van de rit bij ons in Essen lees, hebben ze daar weerom nogal wat last gehad van roekeloze (of klungelige) 'elite'-crossers. Hier heb ik er nauwelijks gezien, laat staan wangedrag. Waarschijnlijk leent het soort parkours zich er niet voor. Positieve sfeer was 't enige!
Bij leven en welzijn, tot volgend jaar.
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

De 47 komen bollen, schoon tochtje maar niet om te zeggen waauw. bevoorrading stond vroeg, moesten dus nog ± 33 km zonder, ben taai genoeg om daar tegen te kunnen ze. Had al 55 km in de benen van zaterdag, de laatste 10 km was de meeste fut er dan ook uit; doch dapper overal naar boven geklauterd en al bij al nog goed gereden.

En merci mannen voor weer een toerke te organiseren, zonder jullie moesten die 1700 bikers weer ergens anders naartoe.

Het belangrijkste is, we hebben weeral kunnen biken in een schone omgeving onder een herfstzonneke.
roeln
Mountainbiker

Post by roeln »

ik vond het parcours onder de verwachtingen, wel veel bos maar praktisch enkel verharde wegjes. Alles samen 100m singletrack....
Bevoorrading was inderdaad vroeg maar toen ik er was waren er wafels en perperkoek. Ook zeer rustig aan afspuitstamd. 2 minuutjes moeten wachten.
Ik ben gestart om 8u20.
johand
Mountainbiker

Post by johand »

iemand de gps track van de 36km?
Post Reply