Zo 20/12/2009 Knokke-Heist -- AFGELAST --
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Wacky Racer Bontempi
- Mountainbiker
Post by Wacky Racer Bontempi »
Zowel de 25, 42 als de 55km gaan door het bos.i-Mac wrote:Gaat de 42 km ook door het Koningsbos? Ik zou zeer graag afzakken naar Knokke, maar ik moet om 13u00 al weer werken te Brugge.
- Wacky Racer Bontempi
- Mountainbiker
Post by Wacky Racer Bontempi »
We vertrekken vanuit sportcomplex Molenhoek, dus vanuit Westkapelle.geertje wrote:Zal er ook zijn in Knokke-heist samen met nog wat St Ritatrappers uit Moerkerke.
Heb ik begrepen dat er gestart word vanuit Westkapelle?
'k Zal waarschijnlijk de heen en terugreis doen met de fiets.
Tot zondag
geertje
-
berendrieske
- Mountainbiker
Post by berendrieske »
en waarschijnlijk ook nog single? schoon bier maskeBeesty wrote:De harde kern zal er ook bij zijn. Het zijn alleen maar maskes!![]()
We zijn schoon, we drinken bier na afloop van de korte toer, we lachen veel en we zijn gewoon zot van MTB!
Ben heel benieuwd hoe die tour eruit zal uitzien. We verlangen al om in t'boske van de keuning te meugen rieen
- luckyluc
- Mountainbiker
skoon lachende maskes dien bier drinken en geirne in de boskes rieen moet en plezier zin om te zien.Beesty wrote:De harde kern zal er ook bij zijn. Het zijn alleen maar maskes!![]()
We zijn schoon, we drinken bier na afloop van de korte toer, we lachen veel en we zijn gewoon zot van MTB!
Ben heel benieuwd hoe die tour eruit zal uitzien. We verlangen al om in t'boske van de keuning te meugen rieen
vorig weekend niet op de bike wegens werken, maar zal zondag terug van de partij zijn, en probeer nog enkele vrienden mee te krijgen.
- Gigi (Tetters Torhout)
- Mountainbiker
-
Bartje Dak
- Mountainbiker
Post by Bartje Dak »
@ Sven: Kurtje klaaien, Mike, Yannick, Betonboerke en misschien Kurt La Mouche. Dus met 8 en misschien 9 knurrebikers, da is toch al wa hé!!scaler60 wrote:Ja normaal komt deze knurrebiker samen met zijn knurrebikesterKnurre Sven wrote:@Bartje Dak, ik gaan ook, zijn er nog Knurrebikers die gaan ??
see you on sunday