De Roc d'Azur gaat in 2010 door van 7 tot 10 oktober.
http://www.rocazur.com/
Wij gaan ons deze week inschrijven.
In principe is het de bedoeling dat we vrijdag de Roc Marathon rijden en zondag de Roc d'Azur.
Zaterdag zal waarschijnlijk een rustdag worden, maar aangezien zo'n pack van 3 races voor € 80 sowieso goedkoper uitkomt, moeten we zaterdag ook nog een event kiezen.
De Rando Roc Noire ligt het meest voor de hand, maar na de Marathon de dag ervoor zal deze misschien wat zwaar zijn om dan de volgende dag fris aan de Roc d'Azur zelf te kunnen beginnen.
Er is echter ook de Rando Roc Rouge van 22 km. Weet er iemand wat dit inhoudt? Ik vind er geen specifieke uitleg over terug.
Een lijst met alle beschikbare wedstrijden vind je hier:
http://www.activeglobal.com/Events/inde ... anguage=FR
Roc d'Azur 2010 : 7 tot 10 oktober
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
-
peterke1974
- Mountainbiker
Post by peterke1974 »
Roc noire en Roc rouge zijn eigenlijk gewone toertochten.
Een echte uitslag wordt er ook niet van opgemaakt.
Ik heb dit jaar de Roc Noire gereden. Aan een zeer gezapig tempo en regelmatig gestopt voor wat foto's te kunnen trekken.
Een echte uitslag wordt er ook niet van opgemaakt.
Ik heb dit jaar de Roc Noire gereden. Aan een zeer gezapig tempo en regelmatig gestopt voor wat foto's te kunnen trekken.
- Rode Kogel
- Mountainbiker
Post by Rode Kogel »
roc noir is gewoon ritje, ontspannen genieten van de omgeving. Minder moeilijk en niet zo'n heftige klimmen.
iets in mij zegt je te kennen ....
Hela rode kogel,
iets in mij zegt je te kennen
. Ik heb mij niet gebaseerd op je merida, maar op de rode kogel 
En alles gelukt met die inschrijving? Ik bel je nog eens op om te kijken hoe ik het in orde krijg.
Maar volgend jaar doe ik alle moeite om er terug bij te zijn !!!!!!!
Vele groetjes,
' t specialeke
iets in mij zegt je te kennen
En alles gelukt met die inschrijving? Ik bel je nog eens op om te kijken hoe ik het in orde krijg.
Maar volgend jaar doe ik alle moeite om er terug bij te zijn !!!!!!!
Vele groetjes,
' t specialeke
Waar verbleven jullie de vorige jaren?
Ik heb naar drie campings gemaild om een stacaravan te reserveren (dan kunnen de fietsen binnen, lijkt me veiliger dan gewoon het het tentje te gaan), maar alle drie de campings zijn reeds gesloten in oktober.
Iemand tips voor het verblijf daar? Liefst zo goedkoop mogelijk...
Ik heb naar drie campings gemaild om een stacaravan te reserveren (dan kunnen de fietsen binnen, lijkt me veiliger dan gewoon het het tentje te gaan), maar alle drie de campings zijn reeds gesloten in oktober.
Iemand tips voor het verblijf daar? Liefst zo goedkoop mogelijk...
- Stalen Worm
- Mountainbiker