Zo 13/12/2009 Beerse

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

moddercrosser wrote:
Griet wrote:mooi parcours voor hier in de streek
Als ik die Gps-track bekijk, amai saai parcours dan ja. Gisteren wat doorgezakt en dus vandaag niet echt overtuigd om te toeren, heb blijkbaar niks gemist.

Wss mochten de wielertoeristen weer niet de mooie stukjes benutten die Beerse en Vosselaar wel degelijk bieden. Afgezaagde lange stukken ipv de leukere singletracks die links en rechts ervan liggen. Zal ze van de week wel rijden :-).
Als ge uwe commentaar baseert op ne Gps-track kunt ge beter uwe mond houden.
Er is hier niks anders te lezen dan goede comment,behalve die van u.
gilbo wrote: 1 minpuntje toch, reeds gisteravond merkten we dat er pijlen waren afgetrokken. Deze morgen hebben onze verkenners van 7u Tot 10u30 30% van de toer opnieuw moeten afpijlen, er waren met onze pijlen zelfs nieuwe stukken aangelegd die ergens in een oneindige lus eindigden. en niet enkel dat, zelf splitsingsborden waren gewoon afgebroken van de paaltjes.

Dit zijn geen kwajongensstreken meer maar pure sabotage, als er mensen zijn die hier iets van gemerkt hebbben, laat dit aub ff weten, wij willen de personen die dit gedaan hebben wel eens efkes apart nemen
Dit kan dus gewoonweg niet,als ik er zo ene betrap dan moet ik hem niet meer doorsturen,die zal zijn bekomst al wel hebben.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

@ gilbo

waar komen de foto's die op het parcour zijn getrokken ?
NERMAL
Mountainbiker

Post by NERMAL »

devil biker wrote:@ gilbo

waar komen de foto's die op het parcour zijn getrokken ?
http://www.wielerclubbeerse.net/

Denk hier Devil
Lars Timmers
Mountainbiker

Post by Lars Timmers »

Foto's kan je verwachten, maar heb er niet veel kunnen nemen...sorry hiervoor.
Er waren een paar depanegetoestanden en omdat er zeer veel werd gedronken ben ik genoodzaakt geweest om water bij te gaan halen. Blijkbaar werd er dit jaar veel gedronken.... Ligt het aan de frisse, droge, andere lucht t.o.v. de voorbije weken??... In ieder geval, hier te lezen was het een geslaagde toertocht, zowel voor de inrichters als de "rijders". Inderdaad spijtig van de pijlen en borden die vanwege vandalisme werden verwijderd of stuk werden gemaakt. Wie houdt zich er in godsnaam mee bezig? [-X Onze verkenners hebben prima werk geleverd. Ze hebben veel werk gehad om de toer terug berijdbaar te maken. [-o< [-o< [-o<
Last edited by Lars Timmers on Sun 13 Dec 2009 21:43, edited 1 time in total.
roland
Mountainbiker

GPS Track van de tocht

Post by roland »

nen biker
Mountainbiker

Post by nen biker »

als jullie echt exclusieve tracks wilt rijden kom dan op 24-01 naar Wechelderrzande, wij blinken uit door het gebruik van heeeeeeel veeeeel
prive domeinen, enkel toegang voor deze dag.
Madeiros
Mountainbiker

Post by Madeiros »

gilbo wrote:Fantastig =D> =D> =D> =D> ,
Voila weeral een heel geslaagde editie achter de rug, het weer zat mee het deelnemersaantal met 1150 ook, niks ergs gebeurd en een goeie apres. Allemaal heel hartelijk dank voor jullie deelname, de terugtocht door het centrum van Beerse, zie dat maar als een noodzakelijk kwaad (mss dat we in de toekomst wel eens een brug bouwen over het centrum heen :o))

1 minpuntje toch, reeds gisteravond merkten we dat er pijlen waren afgetrokken. Deze morgen hebben onze verkenners van 7u Tot 10u30 30% van de toer opnieuw moeten afpijlen, er waren met onze pijlen zelfs nieuwe stukken aangelegd die ergens in een oneindige lus eindigden. en niet enkel dat, zelf splitsingsborden waren gewoon afgebroken van de paaltjes.

Dit zijn geen kwajongensstreken meer maar pure sabotage, als er mensen zijn die hier iets van gemerkt hebbben, laat dit aub ff weten, wij willen de personen die dit gedaan hebben wel eens efkes apart nemen :evil:

Voor onze verkenners die maar met twee waren was dit wel een goede training, uiteindelijk hadden zij 115km off road in de benen (gelukkig zijn het straffe mannen =D> )

Nogmaals een dikke merci voor alle deelnemers.
Nie twijfelen,den een of andere ambitieuze van de "groen",da zijn die mannen die alle bossen omkappen,toertochten saboteren en ooit nog gaan verbieden,en als ze zich nog vervelen gaan ze weerloze duiven en tamme fazanten afschieten.
drikkie
Mountainbiker

Post by drikkie »

als ik de gps tracks goed bekijk, heb ik blijkbaar (door het geknoei met de pijlen?) een stuk gemist !!!

het deel richting vosselaar heb ik gemist (Gielsbos?)

jammer, is anders wel een mooi stuk (denk ik?)

ik vreesde het al, de tocht was voor mij net 4O Km !!

knoeien met pijlen? wie doet nu zoiets?
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

Sandcrawler wrote:
moddercrosser wrote:
Griet wrote:mooi parcours voor hier in de streek
Als ik die Gps-track bekijk, amai saai parcours dan ja. Gisteren wat doorgezakt en dus vandaag niet echt overtuigd om te toeren, heb blijkbaar niks gemist.

Wss mochten de wielertoeristen weer niet de mooie stukjes benutten die Beerse en Vosselaar wel degelijk bieden. Afgezaagde lange stukken ipv de leukere singletracks die links en rechts ervan liggen. Zal ze van de week wel rijden :-).
Als ge uwe commentaar baseert op ne Gps-track kunt ge beter uwe mond houden.
Er is hier niks anders te lezen dan goede comment,behalve die van u

Elk stukske van die Gps-track ken 'k in realiteit van buiten en herken hier vele saaie stukken in, waar er vele plezantere stukken in Beerse en omstreken te doen zijn, ik val hier niet de organisatie aan, want die mogen deze 99% kans niet gebruiken, val enkel het 'onpersoonlijk' parkoers aan, wat ik saai vind, mijn mening hehe.

Wat een ander 'n schitterend parkoers vind (lange rechte stukken om hun ideale gemiddeldes te halen) vind ik daarom niet goed, snappie

Vissie2
Mountainbiker

Re: GPS Track van de tocht

Post by Vissie2 »

Hey, gij bent precies ergens in Sint-Jozef over de vaart gesprongen en terug :lol:
Post Reply