Zo 13/12/2009 Tervuren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

Tabula Rasa wrote:iemand een idee wanneer de foto's online komen?
Zelfs hier had de organisatie aan gedacht, aan de aankomst een bordje op de verlichtingspaal zien hangen "Foto's vanaf 14 december beschikbaar op www.voervalleivossem.be" =D> =D>
Vissie2 wrote: plots twee fotografen aan een bareel! :lol:
Als wij er passeerden stonden er zelfs 3 op een rij, zeker om niemand te missen =D> =D>
Last edited by Bulls69 on Sun 13 Dec 2009 20:54, edited 1 time in total.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

toffe tocht, sommige stroken waren voor mij nieuw
2de helft wa veel asfalt, goei afpijling goei splitsingen, seingevers negeer ik ik kijk zelf wel of er wagens zijn

1 bevoorrading is ok, maar al op 13km is minder, de man zei dat er 2 waren op de 25 en 1 op de andere, da zou den eerste keer zijn dak zoiets meemaak

voor de rest goe geamuseerd
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

*Parking dik in orde en goed begeleid (om 8u40 toch)-

#-o #-o #-o #-o #-o #-o
crazy rush
Mountainbiker

Post by crazy rush »

proficiaat aan organisatie
ging van start voor 36 km maar het zijn er 45 geworden waarschijnlijk ergens splitsing gemist maar das heel zeker mijn eigen fout :oops:
mijne maat heeft mij helemaal afgemat heb niet te veel naar splitsingen gekeken :oops:
prachtig pakoer een van de mooiste die ik gereden heb wel wat veel volk maar da nemen we er dan maar bij .
afgezien maar voldaan en stikkapot
oja bedank alle mede werkers en zeker de seingevers maar da zijn pas mensen met karakter
ge moet da maar doen zo in de kou gaan staan RESPECT !!!
bedank en zekers tot de volgde keer
Last edited by crazy rush on Sun 13 Dec 2009 21:35, edited 1 time in total.
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

Gé claxon wrote:*Parking dik in orde en goed begeleid (om 8u40 toch)-

#-o #-o #-o #-o #-o #-o
=; Wij zijn door 3 seingevers begeleid tot op de parkeerplaats van de plaatselijke supermarkt waar wij stonden, zoals ook die net achter ons aankwamen
crazy rush
Mountainbiker

Post by crazy rush »

Bulls69 wrote:
Gé claxon wrote:*Parking dik in orde en goed begeleid (om 8u40 toch)-

#-o #-o #-o #-o #-o #-o
=; Wij zijn door 3 seingevers begeleid tot op de parkeerplaats van de plaatselijke supermarkt waar wij stonden, zoals ook die net achter ons aankwamen
dan was ik met mijne maat daar bij
da was dikke service
jend
Mountainbiker

Post by jend »

gestart voor de 47km, maar men makker zat er halfweg compleet door (3weke niet gereden en gisteren ook al 42km in de benen) dus op het einde de 36 gevolgd hadden er toch nog 43km.

Parcour was goed, bepijling zeer goed, op het einde hadden ze pijlen over den ik, want er stonden er op één plaats zelf 6pijle. maar beter dat of geen.

Seingevers weren goed.
Fietsbewaking super
Afspuiten vind ik persoonlijk niet zo een goed systeem, tegen dat die gaste klaar waren die met ons binne kwame had ik al wa drank en eten binnen. Maar toch een leuke manier van werken.

bevoorading (kunnen het niet genoeg zeggen) lag veel te vroeg, en is toch maar wat aan de flauwe kant voor zo een organisatie.

Ik neem nooit eten mee omdat het meestal wel goed halfweg ligt, maar dit war er toch over vond ik. Gelukkig goede benen vandage en geen last van gehad. Maar zou toch een punt zijn waar de ogranisatie eens mag aan werken.

grtz Dumo
Geoffe
Mountainbiker

Post by Geoffe »

Vandaag ook voor de 47km gegaan (werkelijk een paar km meer).
Denk dat alles zoal is gezegd hierboven (goed en iets minder).
Ik heb bewust 1€ meer betaald aan de inschrijving om niet te lang te moeten wachten EN had nog geen honger na 13 km dus dan de bevoorrading maar overgeslagen.
Voor de rest =D> =D> =D>
JanDeWinter
Mountainbiker

Post by JanDeWinter »

Ik heb vandaag de 36 km gereden. Leuke tocht, soms wat glibberig voor mijn doen, maar zoals gezegd wel leuk.

Qua organisatie vond ik deze TT zeer goed. Persoonlijk vond ik de afspuitstand en de fietsparking outstanding, Ontvangst, parking, inschrijving en cafteria super.
Het parcours was voor mij prima, zeker gezien het weer. Ik vond het heel leuk fietsen.

Ik begrijp de fietsers die de bevoorrading te vroeg vonden. Ik had onmiddellijk dezelfde reactie.

Maar MTBikers vergeten al te gemakkelijk hoe groot het dillema is. Ofwel een bevoorrading voor de splitsing ofwel dubbel zoveel volk om twee bevoorradingen te voorzien. Bovendien moet je dan snel kunnen inspelen op het aantal fietsers op de korte en de lange rit. Meestal hangt dit af van het weer en de staat van het parcours en kan je dit pas op het moment zelf inschatten.

Beste MTBikers, ik organiseer zelf één van de grotere toertochten en wil toch even aandacht vragen voor de hoeveelheid werk dit met zich mee brengt.
Chapeau Vossem, dit was weer een goede organisatie en een massa fietsers hebben ervan kunnen genieten.

Dat lijkt me nog steeds het belangrijkste ...

Jan
Treksken
Mountainbiker

Post by Treksken »

Mooie tocht,juist spijtig van de bevoorrading die er GEEN was,en de afspuitstand was ook triestige bedoening,wie daar heeft staan wachten zal morgen ook met een serieuze valling bij Mr doktoor zitten #-o :( Van een organisatie zoals deze had ik dat zeker niet verwacht!
Post Reply