Zo 13/12/2009 Beerse
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
waar trouwens iets na 10u al terug binnenNERMAL wrote:Dan was het iemand anders die veel op uw trok wan die had geen kleding van uwe club aan
ps: op mijn vestje staat van lommel cycling (de club)
Last edited by devil biker on Sun 13 Dec 2009 14:47, edited 1 time in total.
Das waar rijdt ook liever in mijne hof maar met de regen van de laatste weken en andere verplichtingenSandcrawler wrote:Ja NERMAL,op de rollen oefen je geen techniek hé.Normaal moet je hier toch nergens voet aan de grond zetten.(maar ja 't is mijnen achtertuin dus ik kom hier vaak)NERMAL wrote: soms toch wat bochtjes te kort willen en moeten nemen dus bong patat stil en te voet.
ik heb goe gebold, na twee weken rollen
Ik ook maar zoals gezegd geen van Lommel Cycling op uwe vest doesn´t matter next time betterdevil biker wrote:waar trouwens iets na 10u al terug binnenNERMAL wrote:Dan was het iemand anders die veel op uw trok wan die had geen kleding van uwe club aan
![]()
ps: op mijn vestje staat van lommel cycling (de club)
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
Als ik die Gps-track bekijk, amai saai parcours dan ja. Gisteren wat doorgezakt en dus vandaag niet echt overtuigd om te toeren, heb blijkbaar niks gemist.Griet wrote:mooi parcours voor hier in de streek
Wss mochten de wielertoeristen weer niet de mooie stukjes benutten die Beerse en Vosselaar wel degelijk bieden. Afgezaagde lange stukken ipv de leukere singletracks die links en rechts ervan liggen. Zal ze van de week wel rijden
Fantastig
,
Voila weeral een heel geslaagde editie achter de rug, het weer zat mee het deelnemersaantal met 1150 ook, niks ergs gebeurd en een goeie apres. Allemaal heel hartelijk dank voor jullie deelname, de terugtocht door het centrum van Beerse, zie dat maar als een noodzakelijk kwaad (mss dat we in de toekomst wel eens een brug bouwen over het centrum heen :o))
1 minpuntje toch, reeds gisteravond merkten we dat er pijlen waren afgetrokken. Deze morgen hebben onze verkenners van 7u Tot 10u30 30% van de toer opnieuw moeten afpijlen, er waren met onze pijlen zelfs nieuwe stukken aangelegd die ergens in een oneindige lus eindigden. en niet enkel dat, zelf splitsingsborden waren gewoon afgebroken van de paaltjes.
Dit zijn geen kwajongensstreken meer maar pure sabotage, als er mensen zijn die hier iets van gemerkt hebbben, laat dit aub ff weten, wij willen de personen die dit gedaan hebben wel eens efkes apart nemen
Voor onze verkenners die maar met twee waren was dit wel een goede training, uiteindelijk hadden zij 115km off road in de benen (gelukkig zijn het straffe mannen
)
Nogmaals een dikke merci voor alle deelnemers.
Voila weeral een heel geslaagde editie achter de rug, het weer zat mee het deelnemersaantal met 1150 ook, niks ergs gebeurd en een goeie apres. Allemaal heel hartelijk dank voor jullie deelname, de terugtocht door het centrum van Beerse, zie dat maar als een noodzakelijk kwaad (mss dat we in de toekomst wel eens een brug bouwen over het centrum heen :o))
1 minpuntje toch, reeds gisteravond merkten we dat er pijlen waren afgetrokken. Deze morgen hebben onze verkenners van 7u Tot 10u30 30% van de toer opnieuw moeten afpijlen, er waren met onze pijlen zelfs nieuwe stukken aangelegd die ergens in een oneindige lus eindigden. en niet enkel dat, zelf splitsingsborden waren gewoon afgebroken van de paaltjes.
Dit zijn geen kwajongensstreken meer maar pure sabotage, als er mensen zijn die hier iets van gemerkt hebbben, laat dit aub ff weten, wij willen de personen die dit gedaan hebben wel eens efkes apart nemen
Voor onze verkenners die maar met twee waren was dit wel een goede training, uiteindelijk hadden zij 115km off road in de benen (gelukkig zijn het straffe mannen
Nogmaals een dikke merci voor alle deelnemers.