Zo 13/12/2009 Tervuren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
wildebeest
Mountainbiker

Post by wildebeest »

Heb vanmorgen de 46 km gedaan, ik heb me goed geamuseerd, continue aan de rekker en piepedood achteraf.

Rit zelf dik in orde, merci aan de seingevers, paar uur in de kou, chapeau.
Inschrijving, lange file voor zij die een vergunning hebben, zo goed als niemand bij inschrijving zonder vergunning, er klopte iets niet, misschien ook duidelijk aangeven, er stond toch volk in de verkeerde rij.
Bevoorrading, ... dat is toch niet ernstig!
achteraf een goeie hamburger en wa bruine leffes hebben veel goed gemaakt.
De organisatie kan dus wel beter.
Scar
Mountainbiker

Post by Scar »

.joeri. wrote:
Freggeltje wrote: Alleen soep (daar zit geen energie in) en bananen (die kunt ge niet in uwe zak steken), dus maar mijn eigen koeken opgegeten en op het einde om een hongerklop te vermijden de splitsing van de 25km gevolgd.

Een beetje schandalig voor zo'n organisatie...
Ik had wel gewoon koeken hoor.
Wij hadden inderdaad wafels, bananen, drank en soep, meer moet da voor mij nie zijn!
Tabula Rasa
Mountainbiker

Post by Tabula Rasa »

iemand een idee wanneer de foto's online komen?
Guy-ant
Mountainbiker

Post by Guy-ant »

Tegen het einde van de rit onderaan een lange,snelle afdaling een deelnemer plat zien liggen (stond nog iemand bij).
Hopelijk niet teveel erg ?
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Scar wrote:
.joeri. wrote:
Freggeltje wrote: Alleen soep (daar zit geen energie in) en bananen (die kunt ge niet in uwe zak steken), dus maar mijn eigen koeken opgegeten en op het einde om een hongerklop te vermijden de splitsing van de 25km gevolgd.

Een beetje schandalig voor zo'n organisatie...
Ik had wel gewoon koeken hoor.
Wij hadden inderdaad wafels, bananen, drank en soep, meer moet da voor mij nie zijn!
Heb gehoord dat er meer dan 1700 deelnemers waren. Misschien was men hierop niet voorzien.
Ik heb in ieder geval ook niks tekort gehad, wafels, bananen, soep met ballekes en drank alles was ruim aanwezig.
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

Heb daar ene zien rondrijden in T-shirt... vraag mij af of die morgen niet bij de dokter zit... #-o [-X
Hebben hem ook gepasseerd en moet zeggen dat zijn armen toch serieus rood zagen van de kou :-k

Voor de rest prima tocht met de nodige hoogtemeters, +-450Hm op 34.3km.
Toen wij (te vroeg op +-13km) aan de BV kwamen waren er toch koeken/wafels/bananen en soep beschikbaar.
*Parking dik in orde en goed begeleid (om 8u40 toch)
*Inschrijving ging vlotjes, was inderdaad wat onduidelijk waar vergunt of zonder(klein detailtje).
*Parcour dik in orde.
*Bevoorrading met uitzondering van de afstand dik in orde
*Spuitstand geen gebruik van gemaakt, ondanks de aangeboden service :wink:
*Seingevers aan gevaarlijke kruisingen =D> =D> =D>
Vissie2
Mountainbiker

Post by Vissie2 »

Zeer leuk parcour, niet te vettig, leuke klimmetjes, iets technischere afdalingen en dan plots twee fotografen aan een bareel! :lol:

Niet echt gebruik gemaakt van de bevoorrading, was nog aan het opwarmen en dat vond ik ook wat snel. Ik had echter zelf ook extra energie bij, dus dat maakt niet uit.

Zeer goede afspuitstand met hogedrukspuiten en tuinslangen (en mogelijkheid om zelf te kuisen).

Dik in orde, ik kom volgend jaar terug!
turbotiger
Mountainbiker

Post by turbotiger »

toffe tocht, rijd hem andersom en de bevoorading komt op ne goeie afstand.... :lol: :lol: :lol:
mahna-mahna
Mountainbiker

Post by mahna-mahna »

johand wrote:goed geamusseerd op de 36km... Heb daar ene zien rondrijden in T-shirt... vraag mij af of die morgen niet bij de dokter zit... #-o [-X
Dat was mijne maat - t'is ne straffe viking :-D
Last edited by mahna-mahna on Sun 13 Dec 2009 20:34, edited 1 time in total.
mahna-mahna
Mountainbiker

Post by mahna-mahna »

mahna-mahna wrote:
johand wrote:goed geamusseerd op de 36km... Heb daar ene zien rondrijden in T-shirt... vraag mij af of die morgen niet bij de dokter zit... #-o [-X
correctie : Dat was mijne maat - t'is ne straffe viking :-D
Post Reply