Zo 13/12/2009 Aartrijke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
BAZIEL
Mountainbiker

Post by BAZIEL »

McEddy wrote:Iemand die weet wanneer het nummer van de tombola bekent wordt gemaakt?

De tombolanummers komen vanavond op het forum. De organisatie is nu nog druk bezig met de opkuiswerken.
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Hoi hoi,

deze morgen samen met negen andere grysperre's de tocht aangevat. En ik moet zeggen dat ik er serieus van genoten heb. Alhoewel ik piepedood zat. Aan de organisatoren een dikke proficiat. Echt waar. Dit is 1 van de beste ritten die ik in de streek gereden heb. =D> =D> =D>
Het parcours was af en berijdbaar. Niet overal even goed, maar berijdbaar en das al een huzarenstukje na al die regenval de laatste tijd.
De technische stukken waren dik in orde, het zelfgemaakt technisch stukje was origineel. De bevoorradingen waren echte bufetten. Ik vroeg mij af of ze nog wat in de winkel hadden laten liggen. =D> Op de eerste bevoorrading miste ik toch de mooie deernes van extran die waren aangekondigd, maar dit werd ruimschoots goed gemaakt door de twee bebaarde mannen :lol: :lol: :wink:
De bepijling was af. Degene die hier mis heeft gereden had ofwel slijk in zijn ogen ofwel een serieus stuk in zijn frak;
Op de gevaarlijke oversteken seingevers of enkele mannen van de arm der wet. Dank daarvoor =D>
Nadien waren er mogelijkheden genoeg aan de afspuitstand om je bike mudfree te maken. Den apres heb ik jammer genoeg links moeten laten liggen wegens andere verplichtingen met de madam deze middag. :oops:

Om de woorden van onze bushrider te gebruiken, dit was een dikke 4 sterrenrit =D> =D> =D>

@bakkerke, heb je je polar nog gevonden? I hope so.
@ Katrien20 sorry dat ik je niet langer kon spreken, maar dit zal wel nog eens passen.

Deze Grysperre heeft zich geamuseerd. Mannen tot de volgende

Greetz
Wes :bounce: :bounce:
Ba®rie
Kerstman

Post by Ba®rie »

Eluw,

Deze ochtend met een groep grysperre's aangezet voor de grote tocht. Vandaag waren er 2 nieuwe leden mee die het ook zéér goed hebben gedaan, welkom mannen !! =D> =D>

Dan het parkoer zelf, wat was dat genieten zeg. Veel stukken waar ik nog nooit gereden heb. Wat toch een hele opgave is in een regio waar veel toertochten georganiseerd worden. Prive stroken, techische stukken, volledig zelf aangelegde stukken. Ik kan hier maar iets op zeggen =D> .

Zéér goede bepijling, zeer uitgebreide en lekkere bevoorrading,...

Damn ik moet echt zoeken naar iets negatiefs.

We komen zeker nog terug !!! :bounce: :bounce: :bounce:

Greets
Barrie
Klimmerken
Mountainbiker

Post by Klimmerken »

Echt een mooi parcours gereden vandaag. In het bos van Torhout het brugje gemist en zat ernaast .Net niet in het koude water. Bevoorrdading was uitstekend en afspuitplaats was meer dan uitstekend. Was scheel van de dorst na de aankomst en dan duurt het nog een kwartier tegen dat ik besteld werd. Die mannen wisten niet waar eerst bedienen. #-o
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Na Hollebeke gisteren, vandaag met Erika's Baaikers, in minimum bezetting, richting Aartrijke getrokken.
Zoals gewoonlijk wat aan de late kant, en daardoor de Forumbikers-start gemist, alsook de extra-bevoorrading en de exclusief-wonen-rondleiding bij plaatselijke vedette Traxer. Achteraf kwam de denderende forumtrein ons wel aan kruissnelheid voorbijgevogen. Blijkbaar toch iets strafs achterover gekapt daar bij Traxer ?!
Niet getreurd echter, want na het schitterend uitgevonden stukje, net voor de wijk, kwam algauw de beruchte stelling-brug er aan, die ik , na de 'niet voor dunne bandjes-waarschuwing' van een medewerker, en nadat ik mijn collega biker halfweg van de bewuste brug naar beneden zag donderen, maar wijselijk links , euh, rechts heb laten liggen. Maar wel een schitterend idee van de organisatie, daar niet van.
Ook de doortochten door velden en weiden kunnen me elke keer weer bekoren, dit behoort gewoon bij MTB-en in West-Vlaanderen, en de doorsteek bij boer Tolpe was eveneens - hoewel bijzonder lastig - ook heel goed gevonden. Er is duidelijk flink wat tijd, werk en energie gestopt in deze tocht. Ook over de bevoorradingen, bepijling en seingevers (!), afspuitplaats, niets dan lof .
Met bijna 58 km op de teller, volledig lam terug in Aartrijke gearriveerd, maar ons wel enorm gejeund. 't Was een prachtige tocht. Merci ! !
wheelsonfire
Mountainbiker

Post by wheelsonfire »

de 56km gereden vamorgen ,
lekker parcour , hier en daar serieus tanden bijten .
goed afgezien maar voldaan toegekomen na 2u50 rijden .

proficiat aan de organisatie , 2 mooie bevoorradingen met veel keus .
veel afspuitmogelijkheden . perfecte bewijzering =D>
compleet geslaagd dus .

tot volgend jaar :wink:
gps-tracks.be
Mountainbiker

Post by gps-tracks.be »

Dag,
Deze morgen de 36 km gereden. Schitterend als je ziet wat deze organisatie uit deze streek weet te halen. En leve de strook net voor en net na het brugje: zwaar maar o zo mooi. Bedankt en doe a.u.b. zo verder.
Tot volgend jaar!
rapidvet 19
Mountainbiker

Post by rapidvet 19 »

Na de wakte van de voorbije weken, heb ik zelfs een kleurtje gekregen van de zon. 8) Mooi parcours gereden. Het was de moeite om een halfuurtje in de wagen te zitten. Heb effekens geprobeerd om Grace Verbeke en Friends te volgen, maar die gingen wel een beetje te rap. :roll:

Thanks and C YA. =D>
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

Vandemorgen aangezet voor de volle 56km en het was al vlug duidelijk bij de start dat de organisatie (met onze collega van de Tofkes :lol: ) kon rekenen op een mega opkomst. Benieuwd wat de rit ging brengen want in het verleden hadden we toch al verschillende keren de streek plat gereden en dus dachten we dat we de meeste off road stroken wel zouden kennen. Ongelooflijk hoe de organisatie er toch in geslaagd was nieuwe technishe stukken te integreren =D> =D> .
De fluo pijlen waren opvallend en rijkelijk aanwezig zodat verkeerd rijden onmogelijk was. De bevoorradingen waren zeeeeeeeeeeeeeeer uitgebreid en de afwisseling tussen road en off road was perfekt =D> .f Alleen de off road strook (bijna op het laatst) waar de keuze stond technish of niet technisch kon me moeilijk bekoren. `t Was eigenlijk de keuze tussen stoempen of niet stoempen :oops: met als gevolg veel wandelaars, maar dat was ook de enige zeer zware strook.
Deze super organisatie samen met het ronduit schitterende weer hebben ervoor gezorgd dat we een fantastische MTB voormiddag beleefd hebben =D> =D> . De massale opkomst is dan ook terecht.
`t Staat genoteerd voor volgend jaar (met stip) =D>
BAZIEL
Mountainbiker

Post by BAZIEL »

Nr 67 groen wint de fiets de rest volgt =D> =D> =D> =D> =D>
Post Reply