Zo 13/12/2009 Aartrijke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MTBley
Mountainbiker

Post by MTBley »

Zo, binnen een kwartiertje ga ik eens aanzetten. De start ligt op 4 km van mijn deur, dus 'k zal al een klein beetje ontdooit zijn tegen dat ik er ben. Ben eens benieuwd... :bounce: :bounce:
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

bedankt alvast aan alle 1460 deelnemers voor deze eerste Filip Meirhaeghe Classic!
Op naar volgend jaar.
lanza
Mountainbiker

Post by lanza »

Prachtige tocht, mannen. Dit is een voorbeeld van hoe zelfs in een veel bereden streek een tocht verrassend en leuk kan zijn gewoon door de volgorde van de stroken off road wat door elkaar te gooien. 'k Heb hem voolen bak afgerutsched en de adrenaline stond hoog. =D>
McEddy
Mountainbiker

Post by McEddy »

Kga der nie veel op zeggen, maar twas dik in orde! Velen mogen daar een voorbeeld aan nemen, max. van offroad uit de streek en overal heel goed berijdbaar. Goe bezig mannen!
vincentvl
Mountainbiker

Post by vincentvl »

net terug thuis se ...

was er eentje om duimen en vingers bij af te likken ..alhoewel ik maar de 36 deed (tijdens een valpartij op de eerste strook heb ik mijn hand en been wat gelesseerd ... een boompje meenemen met de barends is echt geen goed plan [-X ) was er zeker genoeg off road en technische stukken ... waar ze het soms haalden (en hoeveel kap en maaiwerk er moe zijn geweest) is voor mij echt een vraagteken. de warande was weer eens leuk. Wie dacht dat het leuke gedeelte alleen maar daar te vinden was kwam echter bedrogen uit ... het zat vol schone stukken ... die stelling was trouwens en tof en origineel idee =D>

als dit jullie 'maiden' organisatie was ...chapeua, ik wou dat er meer zo'n maagden waren :lol:
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

Ook afgezakt naar Aartrijke deze morgen samen met Kris. Een mega-schitterende tocht gereden. Alles was berijdbaar, hoewel hier en daar es serieus mogen stoempen... Technisch stukje heel tof!! De stelling viel iets minder mee, bij het oprijden ging de voorganger in de rem en daar stond ik te laveren op dat dunne stukje #-o ... Dan maar afgestapt :oops: Voor de rest hebben we ons echt geamuseerd. Bevoorrading was idd een buffet. Warande blijft altijd een plezier en me toch verbaasd dat het in de streek zoveel op en neer kan gaan...
Afspuiten geen probleem (twater rook nie al te fris :wink: ) maar de fiets was toch proper...
Een dikke proficiat aan de organisatie =D> =D> =D>

Grtz Aragorn
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

doemme toch dat ik vandaag moest opgeven na 20km (te ziek geraakte geen poot meer vooruit )
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Mijn verslag staat klaar : http://www.i-mac.be/wpblog/

een vraag. Ik zag iemand zwaar vallen van de stelling. Op het eerste gezicht had hij niets, maar ik wou toch eens navragen aan de organisatie of ze er weet van hebben.

Ik heb dit niet gereden, daar ik dit iets te gevaarlijk vond.
Sloebertje
Mountainbiker

Post by Sloebertje »

Ik wou de 32 Km rijden, door de hevige regenval was dit parcours veranderd naar 36 Km. Toen ik terug aankwam had ik 39 Km. :roll:
De rit was oke met veel ofroad =D>
De bevoorading was voor mij ook oke, aangezien dit geen super de luxe moe zijn. Wat cola en een stukske fruit is al lang goed.

Alé toet noaste joare. :drunk:

Enkele mannen gezien met de slogan "2 fast for you" op hun achterste en dit vond ik best oke want die mannen vlammen zeg. 8-[
Als beginneling denk ik de slogan "2 slow 4 you" op mijn achterste te plaatsen. :-k
Last edited by Sloebertje on Sun 13 Dec 2009 22:09, edited 2 times in total.
McEddy
Mountainbiker

Post by McEddy »

Iemand die weet wanneer het nummer van de tombola bekent wordt gemaakt?
Post Reply