Zo 13/12/2009 Aartrijke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- vincentvl
- Mountainbiker
net terug thuis se ...
was er eentje om duimen en vingers bij af te likken ..alhoewel ik maar de 36 deed (tijdens een valpartij op de eerste strook heb ik mijn hand en been wat gelesseerd ... een boompje meenemen met de barends is echt geen goed plan
) was er zeker genoeg off road en technische stukken ... waar ze het soms haalden (en hoeveel kap en maaiwerk er moe zijn geweest) is voor mij echt een vraagteken. de warande was weer eens leuk. Wie dacht dat het leuke gedeelte alleen maar daar te vinden was kwam echter bedrogen uit ... het zat vol schone stukken ... die stelling was trouwens en tof en origineel idee
als dit jullie 'maiden' organisatie was ...chapeua, ik wou dat er meer zo'n maagden waren
was er eentje om duimen en vingers bij af te likken ..alhoewel ik maar de 36 deed (tijdens een valpartij op de eerste strook heb ik mijn hand en been wat gelesseerd ... een boompje meenemen met de barends is echt geen goed plan
als dit jullie 'maiden' organisatie was ...chapeua, ik wou dat er meer zo'n maagden waren
Ook afgezakt naar Aartrijke deze morgen samen met Kris. Een mega-schitterende tocht gereden. Alles was berijdbaar, hoewel hier en daar es serieus mogen stoempen... Technisch stukje heel tof!! De stelling viel iets minder mee, bij het oprijden ging de voorganger in de rem en daar stond ik te laveren op dat dunne stukje
... Dan maar afgestapt
Voor de rest hebben we ons echt geamuseerd. Bevoorrading was idd een buffet. Warande blijft altijd een plezier en me toch verbaasd dat het in de streek zoveel op en neer kan gaan...
Afspuiten geen probleem (twater rook nie al te fris
) maar de fiets was toch proper...
Een dikke proficiat aan de organisatie
Grtz Aragorn
Afspuiten geen probleem (twater rook nie al te fris
Een dikke proficiat aan de organisatie
Grtz Aragorn
Mijn verslag staat klaar : http://www.i-mac.be/wpblog/
een vraag. Ik zag iemand zwaar vallen van de stelling. Op het eerste gezicht had hij niets, maar ik wou toch eens navragen aan de organisatie of ze er weet van hebben.
Ik heb dit niet gereden, daar ik dit iets te gevaarlijk vond.
een vraag. Ik zag iemand zwaar vallen van de stelling. Op het eerste gezicht had hij niets, maar ik wou toch eens navragen aan de organisatie of ze er weet van hebben.
Ik heb dit niet gereden, daar ik dit iets te gevaarlijk vond.
- Sloebertje
- Mountainbiker
Post by Sloebertje »
Ik wou de 32 Km rijden, door de hevige regenval was dit parcours veranderd naar 36 Km. Toen ik terug aankwam had ik 39 Km.
De rit was oke met veel ofroad
De bevoorading was voor mij ook oke, aangezien dit geen super de luxe moe zijn. Wat cola en een stukske fruit is al lang goed.
Alé toet noaste joare.
Enkele mannen gezien met de slogan "2 fast for you" op hun achterste en dit vond ik best oke want die mannen vlammen zeg.
Als beginneling denk ik de slogan "2 slow 4 you" op mijn achterste te plaatsen.
De rit was oke met veel ofroad
De bevoorading was voor mij ook oke, aangezien dit geen super de luxe moe zijn. Wat cola en een stukske fruit is al lang goed.
Alé toet noaste joare.
Enkele mannen gezien met de slogan "2 fast for you" op hun achterste en dit vond ik best oke want die mannen vlammen zeg.
Als beginneling denk ik de slogan "2 slow 4 you" op mijn achterste te plaatsen.
Last edited by Sloebertje on Sun 13 Dec 2009 22:09, edited 2 times in total.