heheheSandcrawler wrote:Dan zedde gullie alletwie vn T-hout zekers,want gei roept er ok ni neffestBEMME wrote:IK KOM OOK EN BRENG NE COLLEGA MEE DIE AAN ZEN CONDITIE WOU TRAINEN ZAL DAAR WEL LKKEN ZEKER MIJN SCHOONBROER BRENG IK OOK MEE DIE HEEFT ALTIJD NE GROTE MOND
Zo 13/12/2009 Beerse
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- de vallende mountainbiker
- Mountainbiker
Post by de vallende mountainbiker »
-
Lars Timmers
- Mountainbiker
TOERTOCHT BEERSE
Post by Lars Timmers »
EINDELIJK DROOG WEER EN NE PROPERE VELO AAN DE AANKOMST!
DUS IEDEREEN WELKOM!!!!
DUS IEDEREEN WELKOM!!!!
- franske323
- Mountainbiker
Post by franske323 »
de buurt hier geeft zo weinig mogelijkheden dat het onmogelijk is van volledig van elkaars parcours te blijven. zo zullen wechel beerse pulle zoersel oostmalle wortel merksplas enz. af en toe wel eens op bekend terein komen maar wie de tochten mee uitzet weet ook wel als dit niet anders kan ( dank u groen mannen)catpower wrote:heb vandaag de tour al gereden,ligt er goed bij. alleen spijtig dat er stukken inzitten van die andere club.
-
Loser Killer
- Mountainbiker
Post by Loser Killer »
Ik heb al weet van klachten over stukken van het parcours waarvoor geen aanvraag is gebeurd om daar te mogen komen. Dus begin al maar te zoeken naar een alternatief voor volgend jaar.
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Zever in pakskes (hoop ik) ,kunt ge uwen uitleg staven of is't van horen zeggen van den die,en den die van de die enz...*Snelle Marcel* wrote:Ik heb al weet van klachten over stukken van het parcours waarvoor geen aanvraag is gebeurd om daar te mogen komen. Dus begin al maar te zoeken naar een alternatief voor volgend jaar.
Ge hebt A gezegd...en weet wat je nu moet doen.
Tot subiet...
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
vandaag de tocht gereden, moet zeggen dat het een leuk parcour was met kers op de taart het mavic terein denk met dat draaien keren,kuitenbijters op en af .
het was in het begin wel frisjes
ben 1 keer over kop gegaan door in een putje te blijven sten door een voorbijganger die er langs de verkeerde kant en op de verkeerde plek voorbij kwam
verder goe gas kunnen geven met resultaat een 20 a 21 km/u gemiddeld (dus het lag er snel bij).
het was in het begin wel frisjes
ben 1 keer over kop gegaan door in een putje te blijven sten door een voorbijganger die er langs de verkeerde kant en op de verkeerde plek voorbij kwam
verder goe gas kunnen geven met resultaat een 20 a 21 km/u gemiddeld (dus het lag er snel bij).