Zo 13/12/2009 Tervuren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
havy weight
- Mountainbiker
Post by havy weight »
Is er met RR goed te rijden?Voervallei Voske wrote:Vandaag hebben we het parcours volledig afgepijld en het lag er beter bij dan bij onze eerste verkenning een paar weken geleden dus al zeker geen modderpoel. Nu daar een nachtje vorst op en dat komt al in orde.ikke met de fiets wrote:heeft er iemand vandaag aan field-exploring gedaan ? meneer de compagnon is onder 't slijk van de nero-route teruggekomen, dus wil effe weten of ik mijn catchoue botten moet aandoen ...
Morgenvroeg nog een controle of alle pijltjes er nog hangen en dan kunnen we jullie allemaal verwelkomen.
Groeten,
Voervallei Voske
- Voervallei Voske
- Mountainbiker
Post by Voervallei Voske »
Nee, we zouden niet durven om jullie in de kou te laten staanvivkemobiel wrote:Ik hoop dat er ook douches voorzien zijn voor de dames.
Deze morgen een TT gereden en daar alleen douches voor de heren; sorry, geen douches voor de dames.![]()
![]()
Spijtig dan voor de après maar dat heb ik dan ook maar thuis gedaan hé.
Ik kom morgen zeker en jullie gaan de dames toch niet in de kou laten staan hé???![]()
![]()
Tot morgen.
Ook onze afspuit-stand is er klaar voor: 6 Kärchers en 2 gewone tuinslangen zouden morgen de fietsen weer moeten doen blinken
- Voervallei Voske
- Mountainbiker
Post by Voervallei Voske »
Dat zou geen probleem mogen zijn, ik heb er versleten NN's op liggen en had genoeg grip.havy weight wrote:Is er met RR goed te rijden?Voervallei Voske wrote:Vandaag hebben we het parcours volledig afgepijld en het lag er beter bij dan bij onze eerste verkenning een paar weken geleden dus al zeker geen modderpoel. Nu daar een nachtje vorst op en dat komt al in orde.ikke met de fiets wrote:heeft er iemand vandaag aan field-exploring gedaan ? meneer de compagnon is onder 't slijk van de nero-route teruggekomen, dus wil effe weten of ik mijn catchoue botten moet aandoen ...
Morgenvroeg nog een controle of alle pijltjes er nog hangen en dan kunnen we jullie allemaal verwelkomen.
Groeten,
Voervallei Voske
Ben al veel slechte douches tegengekomen, maar zo erg als een waskommetje aan de auto, nee dat gelukkig nog niet.freezy wrote:Waarom altijd die klachten over douches? Ik heb me op die 8 jaar dat ik MTB nog nooit gedoucht na een TT, altijd al aan de wagen gewassen. Beetje zelfvoorziening eh, een bidon water, teiltje en een washandje. Meer heb je niet nodig toch? Geen wachtrijen, geen gezaag, geen vuile douches.
Voervallei Voske wrote:Nee, we zouden niet durven om jullie in de kou te laten staanvivkemobiel wrote:Ik hoop dat er ook douches voorzien zijn voor de dames.
Deze morgen een TT gereden en daar alleen douches voor de heren; sorry, geen douches voor de dames.![]()
![]()
Spijtig dan voor de après maar dat heb ik dan ook maar thuis gedaan hé.
Ik kom morgen zeker en jullie gaan de dames toch niet in de kou laten staan hé???![]()
![]()
Tot morgen., er zijn aparte kleedkamers met warme douches voor de dames.
Ook onze afspuit-stand is er klaar voor: 6 Kärchers en 2 gewone tuinslangen zouden morgen de fietsen weer moeten doen blinken
Ook gescheiden voor dames en heren??
-
turbotiger
- Mountainbiker
-
Freggeltje
- Mountainbiker
Post by Freggeltje »
Ik ga mij als vrouw toch ni staan wassen aan den auto zenne!jaro wrote:Zo doe ik dat ook jong, grondig wassen doe ik thuis, geen wachtrij, geen koud water, altijd alles in orde.freezy wrote:Waarom altijd die klachten over douches? Ik heb me op die 8 jaar dat ik MTB nog nooit gedoucht na een TT, altijd al aan de wagen gewassen. Beetje zelfvoorziening eh, een bidon water, teiltje en een washandje. Meer heb je niet nodig toch? Geen wachtrijen, geen gezaag, geen vuile douches.
Ik heb zodoende dus ook nooit klachten over douches.
Aparte douches zijn een basisvoorziening hé.