Zo 13/12/2009 Tervuren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

NI
Last edited by jaro on Sat 12 Dec 2009 23:42, edited 1 time in total.
havy weight
Mountainbiker

Post by havy weight »

Voervallei Voske wrote:
ikke met de fiets wrote:heeft er iemand vandaag aan field-exploring gedaan ? meneer de compagnon is onder 't slijk van de nero-route teruggekomen, dus wil effe weten of ik mijn catchoue botten moet aandoen ... :-D
Vandaag hebben we het parcours volledig afgepijld en het lag er beter bij dan bij onze eerste verkenning een paar weken geleden dus al zeker geen modderpoel. Nu daar een nachtje vorst op en dat komt al in orde.
Morgenvroeg nog een controle of alle pijltjes er nog hangen en dan kunnen we jullie allemaal verwelkomen.

Groeten,

Voervallei Voske
Is er met RR goed te rijden?
Voervallei Voske
Mountainbiker

Post by Voervallei Voske »

vivkemobiel wrote:Ik hoop dat er ook douches voorzien zijn voor de dames.
Deze morgen een TT gereden en daar alleen douches voor de heren; sorry, geen douches voor de dames. [-X [-X
Spijtig dan voor de après maar dat heb ik dan ook maar thuis gedaan hé.

Ik kom morgen zeker en jullie gaan de dames toch niet in de kou laten staan hé??? [-o< [-o<

Tot morgen.
Nee, we zouden niet durven om jullie in de kou te laten staan :wink: , er zijn aparte kleedkamers met warme douches voor de dames.

Ook onze afspuit-stand is er klaar voor: 6 Kärchers en 2 gewone tuinslangen zouden morgen de fietsen weer moeten doen blinken
pertotal
Mountainbiker

Post by pertotal »

hopelijk niet teveel werk vannacht,zodat ik morgen op degelijk tempo kan uitrijden [-o<
Voervallei Voske
Mountainbiker

Post by Voervallei Voske »

havy weight wrote:
Voervallei Voske wrote:
ikke met de fiets wrote:heeft er iemand vandaag aan field-exploring gedaan ? meneer de compagnon is onder 't slijk van de nero-route teruggekomen, dus wil effe weten of ik mijn catchoue botten moet aandoen ... :-D
Vandaag hebben we het parcours volledig afgepijld en het lag er beter bij dan bij onze eerste verkenning een paar weken geleden dus al zeker geen modderpoel. Nu daar een nachtje vorst op en dat komt al in orde.
Morgenvroeg nog een controle of alle pijltjes er nog hangen en dan kunnen we jullie allemaal verwelkomen.

Groeten,

Voervallei Voske
Is er met RR goed te rijden?
Dat zou geen probleem mogen zijn, ik heb er versleten NN's op liggen en had genoeg grip.
Speedy77
Mountainbiker

Post by Speedy77 »

Het kan zijn dat ik ook af kom. Heb deze tocht nog nooit gedaan maar volgen mijne pa nen hele mooie. Vertrek is aan het Afrikaans museum
als ik goed zie op de kaart.
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

freezy wrote:Waarom altijd die klachten over douches? Ik heb me op die 8 jaar dat ik MTB nog nooit gedoucht na een TT, altijd al aan de wagen gewassen. Beetje zelfvoorziening eh, een bidon water, teiltje en een washandje. Meer heb je niet nodig toch? Geen wachtrijen, geen gezaag, geen vuile douches.
Ben al veel slechte douches tegengekomen, maar zo erg als een waskommetje aan de auto, nee dat gelukkig nog niet.
bulls68
Mountainbiker

Post by bulls68 »

Voervallei Voske wrote:
vivkemobiel wrote:Ik hoop dat er ook douches voorzien zijn voor de dames.
Deze morgen een TT gereden en daar alleen douches voor de heren; sorry, geen douches voor de dames. [-X [-X
Spijtig dan voor de après maar dat heb ik dan ook maar thuis gedaan hé.

Ik kom morgen zeker en jullie gaan de dames toch niet in de kou laten staan hé??? [-o< [-o<

Tot morgen.
Nee, we zouden niet durven om jullie in de kou te laten staan :wink: , er zijn aparte kleedkamers met warme douches voor de dames.

Ook onze afspuit-stand is er klaar voor: 6 Kärchers en 2 gewone tuinslangen zouden morgen de fietsen weer moeten doen blinken

Ook gescheiden voor dames en heren??
turbotiger
Mountainbiker

Post by turbotiger »

zijn er ook aparte douches voor rohloff ?
Freggeltje
Mountainbiker

Post by Freggeltje »

jaro wrote:
freezy wrote:Waarom altijd die klachten over douches? Ik heb me op die 8 jaar dat ik MTB nog nooit gedoucht na een TT, altijd al aan de wagen gewassen. Beetje zelfvoorziening eh, een bidon water, teiltje en een washandje. Meer heb je niet nodig toch? Geen wachtrijen, geen gezaag, geen vuile douches.
Zo doe ik dat ook jong, grondig wassen doe ik thuis, geen wachtrij, geen koud water, altijd alles in orde.
Ik heb zodoende dus ook nooit klachten over douches.
Ik ga mij als vrouw toch ni staan wassen aan den auto zenne! :evil:
Aparte douches zijn een basisvoorziening hé.
Post Reply