Za 12/12/2009 Mol
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Deze middag toer gaan rijden, weer was ideal droog en niet te koud. Tot voor de bevoorrading was het zeer goed berijdbaar. Wel voornamelijk Blosotoer (richting Geel Bel na bevor. Lissenvijvers via de Hutten terug). Bevr. was ok, na bevr. was er af en toe wat slijk maar nooit overdreven, ook groot Bloso gedeelte? Geen probleem daarmee aangezien ik deze toch niet elke week rij, moet nog toestemming krijgen om ervan af te wijken.. Uitzondering van een paar drukke banen die men moest oversteken altijd in heel rustige omgeving gereden. Rit had veel dezelfde stukken van MTB tocht van midden november die opdezelfde plaats vertrok. Ideaal ritje als men morgen ook nog plannen heeft. Toch goed geamuseerd. Bij het poetsen van de fiets was deze toch iets vuiler dan verwacht. Alleen de pijlen van fietspromo wit met rood puntje vind ik niet echt fameus, daardoor een tweetal keer kunnen terugdraaien ondanks het feit dat de afpijling zeker in orde was.
12/12/2009 Mol
Mijn geheugen had me wel degelijk in de steek gelaten bij het schrijven van mijn vorige kommentaar. Ik kan de positieve reactie die reeds gepost werden enkel bijtreden. Mooie tocht, voldoende afwisseling, zij het dat er naar mijn aanvoelen toch iets te veel verharde weg in zat. Door de lange brede goed bereidbare paden, echt een rit voor tempobeulen. Was moe maar tevreden.
-
Dame blanche
- Mountainbiker
Post by Dame blanche »
inderdaad!sportyboy wrote:goe gedaan mannen. Blij dat we weer een mooie tocht hebben kunnen rijden..
t was knap en droog!
PS: niet alle madammen over dezelfde kam scheren aub! Ik reed de toer ook en verafschuw shoppen met als uitschieter kerstshoppen waar ik helemaal misselijk van word.sportyboy wrote: zonder ullie hadden we anders mss in de zetel gezeten of gaan kerstshoppen met de madammen.
Voor gaan kerstshoppen in een fietsenzaak of fietsbeurs mogen ze me altijd vragen .Dame blanche wrote:inderdaad!sportyboy wrote:goe gedaan mannen. Blij dat we weer een mooie tocht hebben kunnen rijden..
t was knap en droog!PS: niet alle madammen over dezelfde kam scheren aub! Ik reed de toer ook en verafschuw shoppen met als uitschieter kerstshoppen waar ik helemaal misselijk van word.sportyboy wrote: zonder ullie hadden we anders mss in de zetel gezeten of gaan kerstshoppen met de madammen.
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
95% landduinenroute (soms in tegengestelde richting), je moet maar durven hier 3 of 4 euro voor te vragen.
Maar goed, van thuis vertrokken en daardoor 3 maal de belse bossen aangedaan, goed voor 70km bij een lekker weertje. Het lag er inderdaad snel bij wat zorgde voor een mooi gemiddelde.
Aan de peltercrosser met wie ik de hele tijd heb samen gereden (wit/zwarte fully scott), veel plezier met je nieuwe fiets en succes in toekomstige wedstrijden
Aan de peltercrosser met wie ik de hele tijd heb samen gereden (wit/zwarte fully scott), veel plezier met je nieuwe fiets en succes in toekomstige wedstrijden