Zo 13/12/2009 Beerse

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

Sandcrawler wrote:
BEMME wrote:IK KOM OOK EN BRENG NE COLLEGA MEE DIE AAN ZEN CONDITIE WOU TRAINEN ZAL DAAR WEL LKKEN ZEKER MIJN SCHOONBROER BRENG IK OOK MEE DIE HEEFT ALTIJD NE GROTE MOND
Dan zedde gullie alletwie vn T-hout zekers,want gei roept er ok ni neffest
hehehe :evil:
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

:oops:
Last edited by gilbo on Sat 12 Dec 2009 18:27, edited 1 time in total.
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

deze namiddag de pijlen gaan hangen en wat lekkers op de kievitsheide gelegd, de toer ligt er perfect bij, hier en daar een plas waar je langs kan rijden, de ergste stukken hebben we links laten liggen, 't zal een varademing zijn tov de afgelopen weken :-D

en niet vergeten, Leffe van 't vat aan 2 Euro :P
Lars Timmers
Mountainbiker

TOERTOCHT BEERSE

Post by Lars Timmers »

EINDELIJK DROOG WEER EN NE PROPERE VELO AAN DE AANKOMST!

DUS IEDEREEN WELKOM!!!!
catpower
Mountainbiker

Post by catpower »

heb vandaag de tour al gereden,ligt er goed bij. alleen spijtig dat er stukken inzitten van die andere club.
franske323
Mountainbiker

Post by franske323 »

catpower wrote:heb vandaag de tour al gereden,ligt er goed bij. alleen spijtig dat er stukken inzitten van die andere club.
de buurt hier geeft zo weinig mogelijkheden dat het onmogelijk is van volledig van elkaars parcours te blijven. zo zullen wechel beerse pulle zoersel oostmalle wortel merksplas enz. af en toe wel eens op bekend terein komen maar wie de tochten mee uitzet weet ook wel als dit niet anders kan ( dank u groen mannen)
Loser Killer
Mountainbiker

Post by Loser Killer »

Ik heb al weet van klachten over stukken van het parcours waarvoor geen aanvraag is gebeurd om daar te mogen komen. Dus begin al maar te zoeken naar een alternatief voor volgend jaar.
mens
Mountainbiker

Post by mens »

*Snelle Marcel* wrote:Ik heb al weet van klachten over stukken van het parcours waarvoor geen aanvraag is gebeurd om daar te mogen komen. Dus begin al maar te zoeken naar een alternatief voor volgend jaar.
Last edited by mens on Sun 13 Dec 2009 18:15, edited 1 time in total.
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

*Snelle Marcel* wrote:Ik heb al weet van klachten over stukken van het parcours waarvoor geen aanvraag is gebeurd om daar te mogen komen. Dus begin al maar te zoeken naar een alternatief voor volgend jaar.
Zever in pakskes (hoop ik) ,kunt ge uwen uitleg staven of is't van horen zeggen van den die,en den die van de die enz...
Ge hebt A gezegd...en weet wat je nu moet doen.

Tot subiet...
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

vandaag de tocht gereden, moet zeggen dat het een leuk parcour was met kers op de taart het mavic terein denk met dat draaien keren,kuitenbijters op en af .
het was in het begin wel frisjes :lol:
ben 1 keer over kop gegaan door in een putje te blijven sten door een voorbijganger die er langs de verkeerde kant en op de verkeerde plek voorbij kwam :(
verder goe gas kunnen geven met resultaat een 20 a 21 km/u gemiddeld (dus het lag er snel bij).
Post Reply