Zo 13/12/2009 Tervuren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

heeft er iemand vandaag aan field-exploring gedaan ? meneer de compagnon is onder 't slijk van de nero-route teruggekomen, dus wil effe weten of ik mijn catchoue botten moet aandoen ... :-D
Scar
Mountainbiker

Post by Scar »

Voervallei Voske wrote:
bart zoeft wrote:hallo
wat is de prijs van ne donkere leffe
is er busparking voorzien
is het parcours toegankelijk voor rolstoelen
en welke sauskes zijn er bij de hamburgers
Als jullie met een bus afkomen kunnen we al plaats reserveren op de parking van de Carrefour waar plaats genoeg is.
De normale sauzen (ketchup, mosterd, ajuin) zijn te verkrijgen en de prijs van de Donkere Leffe is nog niet vastgelegd.
De sportzaal op het terrein van het British school is toegankelijk voor rolstoelen. Als je bedoelt het parcours afleggen met een handbike, dat zou misschien problemen kunnen geven op de steile kopkes en langs één smalle doorgang. We kunnen dan misschien alternatieve routes voorstellen.
Nogal een organisatie =D>
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Waaw!¨Prachtige tocht precies! =D> =D> =D>
Maar ik heb sinds Leopoldsburg niet meer op de fiets gezeten, lijkt me toch iets te pittig om hier na 6 weken verplichte rust terug te starten :oops: Denk dat ik me hier ga opblazen, want op mijn gemakske rijden, dat moet ik nog altijd leren :drunk:
Ga morgen in mijn achtertuin (Averbode) rijden, maar kom volgend jaar zeker en vast naar hier.
Veel plezier aan iedereen morgen , lijkt me een SUPER-TT! :bounce:
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

Ik hoop dat er ook douches voorzien zijn voor de dames.
Deze morgen een TT gereden en daar alleen douches voor de heren; sorry, geen douches voor de dames. [-X [-X
Spijtig dan voor de après maar dat heb ik dan ook maar thuis gedaan hé.

Ik kom morgen zeker en jullie gaan de dames toch niet in de kou laten staan hé??? [-o< [-o<

Tot morgen.
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Waarom altijd die klachten over douches? Ik heb me op die 8 jaar dat ik MTB nog nooit gedoucht na een TT, altijd al aan de wagen gewassen. Beetje zelfvoorziening eh, een bidon water, teiltje en een washandje. Meer heb je niet nodig toch? Geen wachtrijen, geen gezaag, geen vuile douches.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

freezy wrote:Waarom altijd die klachten over douches?
als er staat dat er douches zijn dan vind ik de vraag eigenlijk terecht
Guy-ant
Mountainbiker

Post by Guy-ant »

vivkemobiel wrote:Ik hoop dat er ook douches voorzien zijn voor de dames.
Deze morgen een TT gereden en daar alleen douches voor de heren; sorry, geen douches voor de dames. [-X [-X
Spijtig dan voor de après maar dat heb ik dan ook maar thuis gedaan hé.

Ik kom morgen zeker en jullie gaan de dames toch niet in de kou laten staan hé??? [-o< [-o<

Tot morgen.
Afspraak aan den 2de douchekop bij de mannen en ik was uwen rug =P~ =P~ :lol: :lol:
letsgetloose
Mountainbiker

Post by letsgetloose »

Hoe ligt het parcours derbij?
Voervallei Voske
Mountainbiker

Post by Voervallei Voske »

ikke met de fiets wrote:heeft er iemand vandaag aan field-exploring gedaan ? meneer de compagnon is onder 't slijk van de nero-route teruggekomen, dus wil effe weten of ik mijn catchoue botten moet aandoen ... :-D
Vandaag hebben we het parcours volledig afgepijld en het lag er beter bij dan bij onze eerste verkenning een paar weken geleden dus al zeker geen modderpoel. Nu daar een nachtje vorst op en dat komt al in orde.
Morgenvroeg nog een controle of alle pijltjes er nog hangen en dan kunnen we jullie allemaal verwelkomen.

Groeten,

Voervallei Voske
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

freezy wrote:Waarom altijd die klachten over douches? Ik heb me op die 8 jaar dat ik MTB nog nooit gedoucht na een TT, altijd al aan de wagen gewassen. Beetje zelfvoorziening eh, een bidon water, teiltje en een washandje. Meer heb je niet nodig toch? Geen wachtrijen, geen gezaag, geen vuile douches.
Zo doe ik dat ook jong, grondig wassen doe ik thuis, geen wachtrij, geen koud water, altijd alles in orde.
Ik heb zodoende dus ook nooit klachten over douches.
Post Reply