Zo 03/01/2010 Snellegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
kilted biker
Mountainbiker

03/01/2010 Snellegem

Post by kilted biker »

De eerste info ivm onze winterbosrally is !!!!!
We zijn weer, zoals iedere keer trouwens, met een blanco blad begonnen.
Na een eerste studieronde en wat nieuwe ideeën hebben we een eerste verkenning gehad begin November. Alles OK.
14 dagen later ... :evil: :evil: 6Km bos kwijt . Op 11/11 werd er door KWB door een Privé-bos gereden zonder toestemming. Gevolg : een volledig jaar geen toelating meer voor eender welke organisatie. Bedankt hé !!
Opnieuw begonnen, en we hebben nog moeten snoeien om onze rit binnen de opgegeven kilometers te houden. Dus, de rit zal niet aan kwaliteit moeten inboeten, maar ik blijf het wel jammer vinden.
De kleine toer zal ongeveer 30 kilometer zijn.
Morgen wordt de grote toer volledig gereden. Verdere info volgt.

Grtzz
veeteeteetje
Kerstman

Re: 03/01/2010 Snellegem

Post by veeteeteetje »

kilted biker wrote:6Km bos kwijt
Andere alternatieven gevonden???
(Privé)bos(sen)????

Tja,als ze in jullie streek al gaan beginnen met de privébosjes te verbieden,dan gaat er niet veel meer overschieten :( :(

Een spijtige zaak vind ik dat. :cry: :cry:
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Vorig jaar deze rit gereden bij vriestemperatuur.
Heel,heel mooie rit en voor mij toch een grote verrassing dat zoveel bos mogelijk was in het bosarme Vlaanderen en dan zeker nog in een TT.
Als je ziet dat nu hiervan 6km verloren gaat door anderen.
Jammer. Moeten we een groep oprichten op Facebook ? :-D
Ik kom hier alvast mijn nieuwjaarskilootjes afwerken.
kwber
Mountainbiker

Post by kwber »

Sorry voor dit voorval maar hadden wel toestemming van de huurder over dit stuk prive terrein
kilted biker wrote:De eerste info ivm onze winterbosrally is !!!!!
Na een eerste studieronde en wat nieuwe ideeën hebben we een eerste verkenning gehad begin November. Alles OK.
14 dagen later ... :evil: :evil: 6Km bos kwijt . Op 11/11 werd er door KWB door een Privé-bos gereden zonder toestemming. Gevolg : een volledig jaar geen toelating meer voor eender welke organisatie. Bedankt hé !!
Opnieuw begonnen, en we hebben nog moeten snoeien om onze rit binnen de opgegeven kilometers te houden. Dus, de rit zal niet aan kwaliteit moeten inboeten, maar ik blijf het wel jammer vinden.

Grtzz
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

kwber wrote:Sorry voor dit voorval maar hadden wel toestemming van de huurder over dit stuk prive terrein
kilted biker wrote:De eerste info ivm onze winterbosrally is !!!!!

Grtzz
Ik kan natuurlijk maar oordelen over hetgeen ikzelf te horen krijg van de eigenaar.
't Zal een gevalleke van slechte communicatie zijn zeker. :-?
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

Zondag gereden en goedgekeurd.
Kleine toer, en tevens basistoer, ongeveer 30 kilometer.
Grote toer gemeten op 47km. Nog 2 off-road stukskes in onderhandeling. Dus evt 48km, als alles goed gaat.
We werken dus met een basistoer van 30km en 4 lusjes van gemiddeld ongeveer 5km/stuk. Er zit praktisch geen verlies op de lussen, je sluit weer aan op de basistoer zonder stukken te moeten missen. Ik probeer deze week eens een kaart of zo op het forum te krijgen.
In principe kun je dus zelf de afstand bepalen, volgens het gevoel van 't moment.
Minstens 30 off-road stukken, waarvan 17 privé-stukken.
2 verzorgde bevoorradingen.
Grote parking aan de inschrijving.
Goede afspuitinstallatie.
En,... zeer hoogstwaarschijnlijk,... genoeg druk op de leidingen in de douches.
Boterham na de rit
Gratis tombola met als hoofdprijs een MOUNTAINBIKE
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Ik heb zo een vermoeden waar de TT van 11 november geen toestemming voor kreeg. Ik had toen al een vermoeden dat er iets niet juist was. Ik weet van iemand hoe moeilijk men daar toestemming krijgt. Zonde dat nu niet meer mag.

Maar ik kom voor de eerste keer af naar Snellegem. Er kwam altijd wel iets in de weg.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Normaal zal ik hier ook aanwezig zijn om kilootjes en ne kater kwijt te raken :oops:
De feestjes beginnen om 24 december en gaan door tot de 2de #-o
Steek maar veel bochten in het parcour, dan valt mijn gezwalp wat minder op :lol:
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

kilted biker wrote: 14 dagen later ... :evil: :evil: 6Km bos kwijt . Op 11/11 werd er door KWB door een Privé-bos gereden zonder toestemming. Gevolg : een volledig jaar geen toelating meer voor eender welke organisatie. Bedankt hé !!

Grtzz
Eens een oude koe uit de gracht halen, maar de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet :evil:
Ook al moet ik daarbij vermelden dat Snellegem niet de enige schuldige was in het verlies van een prachtstukje.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Kwijt, kwijt, allemaal (dooi)water onder de brug... Wat houden we nog over aan parcours? Als ik mij goed herinner was de rest vorige keren ook meer dan de moeite.

Het aantal kilometers is zo belangrijk niet voor mij, wel de hoeveelheid "skoon stukskes".

Maak onze kop eens wat zot met wat meer details....
Post Reply