Had deze tocht graag meegereden maar zit nog met wat werk voor onze rit van zondag. We wensen jullie alvast een aangename en mooie tocht !!!
Succes !
Za 12/12/2009 Moen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
we hebben geen bewaakte fietsparkingstijnw2 wrote:ook aanwezig rond 9 !!!weet soms iemand dat er fiets bewaking is ?heb maar juist een splinternieuwe velo en zou hem niet graag gepakt zijn ze
- fredericdavid
- Mountainbiker
Post by fredericdavid »
Die effectief ook werken. Een zot haalde mij in vandaag en werd mooi verrastRock Rider wrote:Opletten tussen Knokke Zwevegem en Moen (keiberg) staan sindskort 2 flitspalen!!!!!!
een eerste keer Moen gereden. Wel, ik heb het me zeker niet beklaagd. Overal goed berijdbaar (wel af en toe goed moeten stoempen), maar een zeer gevarieerd parcours, voldoende bevoorrading en snel genoeg kunnen vlammen. Spijtig dat er geen water kwam om de fiets af te spuiten (maar dat is buiten hun wil). Volgend jaar kom ik zeker terug.
Wel ik had juist geluk met de afspuitslangen.Toen we aankwamen begonnen ze weer te werken en met genoeg druk..Ook voor de eerste keer deze rit gereden en vond het nog een pittig ritje.Hier en daar opletten om recht te blijven maar toch goed berijbaar.Lange klimmekes en toch 2 technische boskes.Kom volgend jaar terug.Proficiat aan de organisatie.
-
jimmynator
- Mountainbiker
Post by jimmynator »
De 47 KM gedaan met enkele beuterverzetters en alles was dik in orde! mooie stroken en leuke stukken offroad. Op vele stukken was er wel slipgevaar maar dat maakt het natuurlijk spannend.
Bij ons geen probleem met de afspuitstand. De leffe's achterna hebben gesmaakt. tot volgend jaar!
Bij ons geen probleem met de afspuitstand. De leffe's achterna hebben gesmaakt. tot volgend jaar!
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Moen-Bellegem-Moen gewoon een klassieker.
Leuk gevarieerd parcours en alles dik in orde.
De steenbakkers rijden zelf TT genoeg om te weten hoe je een TT moet organiseren.
Die geitenberg vind ik zelfs lastiger dan de KLuisberg, 1tje die me beslist niet ligt.
Vertrokken rond 8u08 zo ergens tussen GP en de fobi's door.
Benen als patatten maar dat zijn we al gewoon en koppijn die steeds heviger werd.
Het mooie weer en de leuke rit zorgden ervoor dat ik toch volgehouden heb.
Vreemd, nog nooit gehad zo'n koppijn tijdens het fietsen, eenmaal van de fiets was het ok.
Juist op tijd thuis om weliswaar met de fiets nog op het dak de kleine mannen rond te voeren naar het voetbalveld van Schorisse.
(waarschijnlijk dachten ze daar ne vroege vogel voor de herdermarathon...)
Volgend jaar mogen de Steenbakkers mij terug verwachten hopelijk met minder koppijn tijdens het rijden en meer tijd om nog een stutje en een Lefke te consumeren.
Leuk gevarieerd parcours en alles dik in orde.
De steenbakkers rijden zelf TT genoeg om te weten hoe je een TT moet organiseren.
Die geitenberg vind ik zelfs lastiger dan de KLuisberg, 1tje die me beslist niet ligt.
Vertrokken rond 8u08 zo ergens tussen GP en de fobi's door.
Benen als patatten maar dat zijn we al gewoon en koppijn die steeds heviger werd.
Het mooie weer en de leuke rit zorgden ervoor dat ik toch volgehouden heb.
Vreemd, nog nooit gehad zo'n koppijn tijdens het fietsen, eenmaal van de fiets was het ok.
Juist op tijd thuis om weliswaar met de fiets nog op het dak de kleine mannen rond te voeren naar het voetbalveld van Schorisse.
(waarschijnlijk dachten ze daar ne vroege vogel voor de herdermarathon...)
Volgend jaar mogen de Steenbakkers mij terug verwachten hopelijk met minder koppijn tijdens het rijden en meer tijd om nog een stutje en een Lefke te consumeren.
Last edited by jodelaietie on Sat 12 Dec 2009 17:49, edited 1 time in total.