een slot op m'n fietsendrager zal/wil ik absoluut ni riskeren ... we zullen het antwoord aan de organisatoren laten, dan weet ik ten minste of ik alternatieven moet zoeken.Magi wrote:hallo, een bewaakte fietsenstalling is top, is er geen dan laat je de fiets in de auto of op de auto met goed slot, doe ik altijd, en zijn we met meerderen idem dito,
de groeten
louis
Zo 13/12/2009 Tervuren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
- Voervallei Voske
- Mountainbiker
Post by Voervallei Voske »
Ik dacht nochtans dat het op onze affiche onderaan stondikke met de fiets wrote:"voor mij"een belangrijke vraag :
ikke zal waarschijnlijk alleen komen, en moet dus weten of er een bewaakte fietsenstalling is. staat ni op de affiche.
alvast vooraf bedankt !
http://www.voervalleivossem.be/Mountain ... 202009.pdf.
Ze hebben toevallig vandaag de laatste hand gelegd aan het nummersyteem van de bewaakte fietsstalling. Het zou efficiënter en sneller moeten werken dan vorig jaar om eventuele wachtrijden zeker te vermijden.
Ook heb ik de woorden kalashnikov, prikkeldraad en hondenpatrouille horen vallen
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
dit is nu een goed bewijs da'k stekeblind ben héVoervallei Voske wrote: Ik dacht nochtans dat het op onze affiche onderaan stond![]()
http://www.voervalleivossem.be/Mountain ... 202009.pdf.
Ook heb ik de woorden kalashnikov, prikkeldraad en hondenpatrouille horen vallen, dus bewaakt zullen de fietsen zijn.
alle geluk da'k de route al heb gekregen, ge ziet het : die pijltjes zijn voor mij dus ook een probleem
alvast bedankt !
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
www.routenet.bepertotal wrote:hoe ver is da ongeveer van steenokkerzeel naar tervuren,ik zou met de velo tot ginder willen komen.dan moet ik mijne auto ni vuil maken
- crazy rush
- Mountainbiker
Post by crazy rush »
ik kom zekers af breng mijne maat ook mee
bewaakte fietsstaling is pluspunt
mijn fietske kost bijna 5000 euro en da kan ik niet tegen de gevel zetten
want dan is waarschijnlijk weg
tot morgen
tot morgen
Slot doet ook wonderen, en misschien nie te vele vertellen hoe veel uw fietske wel kost.crazy rush wrote:ik kom zekers af breng mijne maat ook mee
tot morgen
Vorig week in Hertsberge ne keer een oogje in 't zeil gehouden, en ge zou versteld staan hoe weinig mensen hun fiets vastmaken.
Gewoon toekomen, fiets tegen de nadar en naar binnen, en dan maar klagen dat er fietsen gestolen worden.