Zo 13/12/2009 Aartrijke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Motorbiker
- Mountainbiker
- Gigi (Tetters Torhout)
- Mountainbiker
Post by Gigi (Tetters Torhout) »
Gisteren gepoogd om Traxerinne te overtuigen om de Forumbikers in haren hof te laten verzamelen voor de start bij een koffietje.Traxer wrote:Trouwens: de traxertrack is enkel voor de forumbikersfietsbel wrote:kwestie van traxer z'n hof eens open te rijden we gaan het omploegenwww.deforumbikers.be
![]()
Daar zij en haren dierbaren dit niet drinken stelde ze zelf een klein champagne-ontbijtje voor.
Kunnen jullie daar mee leven???
Daarvoor kom ik zelfs halfweg de nacht uit me bedde...
kunnen we nog lid worden?Gigi (Tetters Torhout) wrote:Gisteren gepoogd om Traxerinne te overtuigen om de Forumbikers in haren hof te laten verzamelen voor de start bij een koffietje.Traxer wrote:Trouwens: de traxertrack is enkel voor de forumbikersfietsbel wrote:kwestie van traxer z'n hof eens open te rijden we gaan het omploegenwww.deforumbikers.be
![]()
Daar zij en haren dierbaren dit niet drinken stelde ze zelf een klein champagne-ontbijtje voor.
Kunnen jullie daar mee leven???![]()
![]()
![]()
![]()
Daarvoor kom ik zelfs halfweg de nacht uit me bedde...
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
deze staat met stip genoteerd . privéstukkenTraxer wrote:Vandaag langs den ossebilk gepasseerd en... jawel! een nieuw privestuk bos.![]()
![]()
Dat beloofd voor zondag!
![]()
@ deforumbikers: privétrack bedraagt 250 meter off-road.Als de cowboy meekomt maken we daar een chrono van. Heen en terug is toch ook een halve kilometer.
![]()
![]()
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
Hmmmm kga te laat zijn zeker wanneer starten jullie?cowboy peter wrote:deze staat met stip genoteerd . privéstukkenTraxer wrote:Vandaag langs den ossebilk gepasseerd en... jawel! een nieuw privestuk bos.![]()
![]()
Dat beloofd voor zondag!
![]()
@ deforumbikers: privétrack bedraagt 250 meter off-road.Als de cowboy meekomt maken we daar een chrono van. Heen en terug is toch ook een halve kilometer.
![]()
![]()
brugskes
chrono's
. bevoorrading bij traxer
.