oh ja, en super-veel gekwetterd ... hoeveel calorieën zijn kwetteren eigenlijk ?
Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
ikke plezant restooke gedaan, en armspieroefeningen gedaan door met mes gesneden & vork gepikt...nà !
oh ja, en super-veel gekwetterd ... hoeveel calorieën zijn kwetteren eigenlijk ?
- blackie
- Mountainbiker
Vallen en blijven plat liggen van het lachen nadat mijnen bike-maat eens vollebak een hellingske wilde oprijden en bovenaan kort rechts een "bankirai"-brugske overmoest. Natuurlijk bocht bijna gemist en uitgegleden op brugske. Ik zat er max 2 meter achteraan en aan een 25 km/h kunde die op da brugske niet ontwijken dus ook maar fiets neergesmeten.
Al bij al niets ernstig verwond en veeeeel gelachen met de situatie.
Ik zie hem nog uit bocht gaan en "g**v****me" roepen, ik lachen en een seconde later lag hij uitgestrekt voor mij
Enkele kilometers verder plat gevallen. Ik natuurlijk trots met mijn reserve binnenband. Bleek dit een band te zijn met van die dikke ventielen... Ge kunt het al raden hé, twastoen zijn beurt om te lachen...
Toch alles erug in orde gekregen, oma woont op 1kmvan voorval, en eens terug thuis de porto opengedaan.
Al bij al toch een gemiddelde van boven de 25 gehaald en zelfs een piek van 42.6 km/u
Tot zover mijn(onze) sportieve (en hilarische) prestatie's van de dag en dit alles op de weg hé want offroad mag nog niet (operatie schouder)

Al bij al niets ernstig verwond en veeeeel gelachen met de situatie.
Ik zie hem nog uit bocht gaan en "g**v****me" roepen, ik lachen en een seconde later lag hij uitgestrekt voor mij
Enkele kilometers verder plat gevallen. Ik natuurlijk trots met mijn reserve binnenband. Bleek dit een band te zijn met van die dikke ventielen... Ge kunt het al raden hé, twastoen zijn beurt om te lachen...
Toch alles erug in orde gekregen, oma woont op 1kmvan voorval, en eens terug thuis de porto opengedaan.
Al bij al toch een gemiddelde van boven de 25 gehaald en zelfs een piek van 42.6 km/u
Tot zover mijn(onze) sportieve (en hilarische) prestatie's van de dag en dit alles op de weg hé want offroad mag nog niet (operatie schouder)
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Donderdag effe gaan spinnen ... de "leraar" was meer dan een half uur te laat, en dus ondertussen lekker doorgetrapt ; ken zo al ongeveer het programma. als compensatie kregen we meer dan een uurke, voor de 3 overblijvenden die nog konden/wilden.
't is in totaal dus 2 uurtjes spinning geworden, braaf in m'n avg hrt 142 gebleven, maar met wa piekskes boven 186
.
't is in totaal dus 2 uurtjes spinning geworden, braaf in m'n avg hrt 142 gebleven, maar met wa piekskes boven 186
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
Goed zo !johand wrote:ik heb vandaag op geen enkele helling moeten afstappen op de 36km in Tervuren...
Vandaag tocht gedaan in Zutendaal .
vandaag de tocht gereden in Kalken. heb het bij de 35 km gehouden, omdat ik echt laat was gestart, en vroeg moest terug zijn :).
'k vond het plezant dat het droog was na een aantal weken kletsnat te zijn!
edit : bijna vergeten : ook zaterdag een prestatie gedaan : gans de garage opgeruimd, alle overtolligheden (een auto vol
) naar 't containerpark gebracht, en systeemke om de MTB op te hangen opgezet, et voila, direct heel wat meer ruimte om de bezig te zijn met de fiets.
nu nog de werkbank verplaatsen, en extra licht voorzien.
'k vond het plezant dat het droog was na een aantal weken kletsnat te zijn!
edit : bijna vergeten : ook zaterdag een prestatie gedaan : gans de garage opgeruimd, alle overtolligheden (een auto vol
nu nog de werkbank verplaatsen, en extra licht voorzien.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
ikke wél, maar heb de 47 gedaanjohand wrote:ik heb vandaag op geen enkele helling moeten afstappen op de 36km in Tervuren...
En bij aankomst waren ze verbaasd omdat ik het laatste stuk ni had afgesneden
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
vandaag effe gaan souplesse rijden voor een uurke, maar toch eerste kwartier serieus mogen opwarmen, want die TT Vossem zaten nog in m'n beentjes
.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
allé, mijn beurt weer ....
vandaag de sneeuw gaan verkennen. heb de Scott daarvoor van stal gehaald, en was BIG FUN !!! zelfs met de originele bandjes, niks speciaals. niks op de baan gereden, gewoon wandel & fietspaden gevolgd.
diegenen die vandaag ni zijn gaan buitenspelen, hebben groot ongelijk !!!
een dik uurke gereden, da's al wa ge krijgt, want de snelheid & afstand zijn te afrontelijk ...
vandaag de sneeuw gaan verkennen. heb de Scott daarvoor van stal gehaald, en was BIG FUN !!! zelfs met de originele bandjes, niks speciaals. niks op de baan gereden, gewoon wandel & fietspaden gevolgd.
diegenen die vandaag ni zijn gaan buitenspelen, hebben groot ongelijk !!!
een dik uurke gereden, da's al wa ge krijgt, want de snelheid & afstand zijn te afrontelijk ...