OP 19 december organiseren de vrije cyclo's zedelgem
De 10 de kerst VTT. Het is een vernieuwd parcours met opnieuw
de superprestige in ruddervoorde
Za 19/12/2009 Veldegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bedankt. 14u00 zal wel lukken. 45 minuten om van Brugge met de wagen naar Veldegem te rijden moet lukken.kami wrote:De 50 km tot 14 uur, de 33 km tot 14 u 30 en de 20 km tot 15 uur. Maar is dat iets later dat zal ook nog kunnen hoor. voor meer informatie voor de tocht www.de-vrijecyclos.be
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Voor deze ben ik er ook weer bij.
Ook zeer mooie en goede herrinneringen aan deze vtt.
Vermits dit het begin is van mijn vakantieverlof zal ik s'morgens vroeg starten met de forumbikers.
Ook zeer mooie en goede herrinneringen aan deze vtt.
Vermits dit het begin is van mijn vakantieverlof zal ik s'morgens vroeg starten met de forumbikers.
De tocht gaat eerst naar merkemveld dan splitst de 33km en de 50 km. De 50 km gaat dan richting vloethemveld om dan via zevenkerken naar de bevoorrading in loppem te gaan. Dan gaan ze terug naar merkemveld waar de afstanden terug samen komen. Vervolgens gaan we naar Ruddervoorde waar we over de superprestige gaan en de tweede bevoorrading is. En als laatste word er nog naar groenhove gegaan.