Gij hebt 2010 al omhoog hangen of wat ?s-biker gert wrote:Staat al enkele weken in't vet rood op mijn vrouw hare allemenakHerder Steven wrote:22 mei 2010. Spread the word!
Rare jongens, die Oost-Vlamingen....
Post by Zotte Marre »
Om dan Zeeeeeeeker een wellness weekendje in Spa te plannen, zekers-biker gert wrote:Staat al enkele weken in't vet rood op mijn vrouw hare allemenakHerder Steven wrote:22 mei 2010. Spread the word!
Post by Steven vd Eynde »
Als ze dat nu doet, dan vraagt ie de scheiding aan.Zotte Marre wrote:Om dan Zeeeeeeeker een wellness weekendje in Spa te plannen, zekers-biker gert wrote:Staat al enkele weken in't vet rood op mijn vrouw hare allemenakHerder Steven wrote:22 mei 2010. Spread the word!
Post by s-biker gert »
Ze had mij zo vorig jaar toch liggen, 'k moet zeggen dat het een leuk weekend wasHerder Steven wrote:Als ze dat nu doet, dan vraagt ie de scheiding aan.Zotte Marre wrote:Om dan Zeeeeeeeker een wellness weekendje in Spa te plannen, zekers-biker gert wrote: Staat al enkele weken in't vet rood op mijn vrouw hare allemenak
Gert, wij willen desnoods een advocaat regelen hoor!
Post by s-biker gert »
ik heb ne kalender opgemaakt tot 2017 dus laat maar komen die datapvandebe wrote:Gij hebt 2010 al omhoog hangen of wat ?s-biker gert wrote:Staat al enkele weken in't vet rood op mijn vrouw hare allemenakHerder Steven wrote:22 mei 2010. Spread the word!![]()
Rare jongens, die Oost-Vlamingen....