Iemand parcours info (zelfde als vorige jaren?)
Mogen we dit jaar een toerke aan de sporthal in erpe-mere rijden zonder de leuke passages over te slaan?
Za 12/12/2009 Haaltert
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
En ik dacht ook aanwezig te zijn maar blijkbaar verwachten ze geen dames of is dat een grapje??Annick wrote:Juist info gekregen van de organisatie, geen douches voor damesENKEL VOOR MANNEN.
![]()
![]()
Trek het u niet aan dames jullie mogen bij ons wel komen douchen we zijn wij niet verlegen hoor.vivkemobiel wrote:En ik dacht ook aanwezig te zijn maar blijkbaar verwachten ze geen dames of is dat een grapje??Annick wrote:Juist info gekregen van de organisatie, geen douches voor damesENKEL VOOR MANNEN.
![]()
![]()
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
Heb morgen dagske verlof en ga al eens kijken hoe het gesteld is met de ondergrond zodat ik voor zaterdag de juiste bandenkeuze heb.
- Magi
- Mountainbiker
- Location: Ne zwarten, vond ik mooi...daarom, maar toch een specialized!
wij komen ook af met ons 3-en, en gelijktijdig ons maatje zijne verjaardag vieren,
jullie zijn verwittigd, breng een vorkje mee want hij brengt taart mee,
belooft hij toch
,
tot zaterdag, wel in de namiddag,
ps 55 wordt hij er, onverslijtbaar, heeft pas de roc gereden,
met ons erbij natuurlijk,
louis
jullie zijn verwittigd, breng een vorkje mee want hij brengt taart mee,
belooft hij toch
tot zaterdag, wel in de namiddag,
ps 55 wordt hij er, onverslijtbaar, heeft pas de roc gereden,
met ons erbij natuurlijk,
louis
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
Post by vivkemobiel »
Ken het parcours niet; vandaar dat ik naar Haaltert ga; kan ook misschien vroeger op parcours komen maar weet niet waar ze passeren.pvandebe wrote:Enig idee waar ge rap kunt aansluiten vanaf de Dender gezien ? Zaterdag kan 'k niet, misschien dus morgen daar 'ns komen rondcrossen...vivkemobiel wrote:Heb morgen dagske verlof en ga al eens kijken hoe het gesteld is met de ondergrond zodat ik voor zaterdag de juiste bandenkeuze heb.