Ik denk dat er bij mij terug bomen in den agenda zullen staan dan... Maar da's helemaal nog niet zeker dus we zien wel.El Baelos wrote: Tussen Kerst en Nieuw zie ik wel wat gaten in mijn agenda...
Scott Scale '08 (rigid p. 16)
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Ge kunt ze achteraf nog gebruiken als ninjasterren, heb ik gezien bij u.duff wrote:en content van :pEl Baelos wrote:Kleine upgrade: Sram derailleurwieltjes vervangen door KCNC's.
ze gaan lang mee maar ge moet ze soms nog is vervangen he
zoals de mijne onlangs![]()
![]()
Maar de mijne moeten nog wat kilometerkes doen voor ze zo ver zijn, denk ik...
- MaC'Red
- Mountainbiker
mijn remkabel vooraan hangt nog steeds zo zoals in het begin ik ze kocht ( tja mijn rooie is een meiskemadskatingcow wrote:Toch al één tip : voorste remleiding langs de binnezijde van je vorkpoot laten lopen. Mocht je is het struikgewas of een overhangende tak raken ...
Verder nice bike zenne Baelos
MaC'Red
Enkele nieuwe aanwinsten die gisteren zijn geleverd.
Jammer genoeg nog niet geïnstalleerd: de bout van mijn linker bar-end is kapot gedraaid, waardoor ik hem er niet meer af krijg en ik dus mijn linker handvat en shifter er ook niet af kan nemen.
Eerst op zoek naar een zeer klein ijzerzaagje om die bout door te zagen dus...
Ritchey Superlogic 10D Carbon stuur (130gr opgegeven door Ritchey, 131 gr op de weegschaal: zeer proper dus):

Ritchey WCS 44 stuurpen (121 gr):

Mijn bandensetje voor de Roc d'Azur: 2 x Geax Mezcal 2.1 (575 en 569 gr):

Jammer genoeg nog niet geïnstalleerd: de bout van mijn linker bar-end is kapot gedraaid, waardoor ik hem er niet meer af krijg en ik dus mijn linker handvat en shifter er ook niet af kan nemen.
Eerst op zoek naar een zeer klein ijzerzaagje om die bout door te zagen dus...
Ritchey Superlogic 10D Carbon stuur (130gr opgegeven door Ritchey, 131 gr op de weegschaal: zeer proper dus):

Ritchey WCS 44 stuurpen (121 gr):

Mijn bandensetje voor de Roc d'Azur: 2 x Geax Mezcal 2.1 (575 en 569 gr):