Zo 06/12/2009 Avelgem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- gert scorpio
- Mountainbiker
Post by gert scorpio »
was op en top van het begin tot het einde,wel een paar positieve opmerkingen gehad over mijn banden keuze,had lang getwijfeld maar had toch mijn 1.5 black shark mud opgelegd en geen sec spijt van gehad moest er niet af langs de beek,het was precies door de boter dat ik snee, en aangezien de afdallingen er ook muddy bij lagen viel dat ook goed mee,alleen het zicht is belachelijk zo'n dunne bandjes onder het robuste kader van een MTB, maar het gaat over efficientie!!!!!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Gezien dat er hier nog langs alle kanten wegwijzers hangen naar Avelgem... Ook in het centrum van Avelgem hangen nog borden met wegwijzers naar parking en dergelijke meer.

- fredericdavid
- Mountainbiker
Post by fredericdavid »
Het eerste lichtje werd voorzichtig opgestoken bij mijn bestuur, wie weet... in 2012...fredericdavid wrote:Zwevegem -> Avelgem = 10km... De aanloop zou al vrij lang zijn tot aan de Kluis (15km via de hoofdbanen...)duwerke wrote:Misschien een Verada tocht van maken of is zwevegem te ver weg om dit over te nemen?meester biek wrote:Zou toch zonde, zijn dat deze tocht verdwijnt ????
Neenee... to be considered(Maar een MTB ploeg zijn we niet hé Duwerke
)
>> als er interesse is van de MTB wereld natuurlijk.
Datum zou opnieuw richting eerste weekend van december zijn...
-
klaverge
- Mountainbiker
GO FOR IT !! Op mij kan je alvast rekenen ... en kheb er hier thuis nog eentje die wildenthousiast zal zijn !!fredericdavid wrote:Het eerste lichtje werd voorzichtig opgestoken bij mijn bestuur, wie weet... in 2012...fredericdavid wrote:Zwevegem -> Avelgem = 10km... De aanloop zou al vrij lang zijn tot aan de Kluis (15km via de hoofdbanen...)duwerke wrote: Misschien een Verada tocht van maken of is zwevegem te ver weg om dit over te nemen?
)
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
yihaa... inderdaad man, go for it!
Altijd jammer gevonden dat deze verdwenen was! Een echte klassieker!
Omdat we van Avelgem zijn, werd dit samen met mijn broer altijd gecombineerd met een sint-feest bij mijn ouders... Biken rond de kluis, apero in de sporthal en eten 400 meter verder, perfecte combinatie...
Misschien weer een beetje toekomstmuziek
Altijd jammer gevonden dat deze verdwenen was! Een echte klassieker!
Omdat we van Avelgem zijn, werd dit samen met mijn broer altijd gecombineerd met een sint-feest bij mijn ouders... Biken rond de kluis, apero in de sporthal en eten 400 meter verder, perfecte combinatie...
Misschien weer een beetje toekomstmuziek
-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
Interessefredericdavid wrote:Het eerste lichtje werd voorzichtig opgestoken bij mijn bestuur, wie weet... in 2012...fredericdavid wrote:Zwevegem -> Avelgem = 10km... De aanloop zou al vrij lang zijn tot aan de Kluis (15km via de hoofdbanen...)duwerke wrote: Misschien een Verada tocht van maken of is zwevegem te ver weg om dit over te nemen?
)
Da zal wel zijn.
En als jij (samen met jouw team natuurlijk) iets organiseert, dan zal het wel in orde zijn.
Vorig jaar met de 'koersvelo' jullie Verada-rit gereden, en dat was wreed in orde.
Hou het in de gaten hoor
- fredericdavid
- Mountainbiker
Post by fredericdavid »
Vanavond (donderdag) even over vergaderen.
Misschien wordt 2013 wel de échte denkpiste.
Misschien wordt 2013 wel de échte denkpiste.