ja dat zou idd niet slecht zijn haha
maar leuven is zo ver :p
anyways wat ik bedoel is dat als ik die .gpx files wil openen geeft die enkel html code weer,geen downloadable .gpx bestanden
dat is wat ik eigenlijk bedoelde :p
Garmin edge 605-705
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
je moet die gpx opslaan op uw pc (save as), niet openen. vervolgens hem copieren naar uw edge.Peeee wrote:ja dat zou idd niet slecht zijn haha
anyways wat ik bedoel is dat als ik die .gpx files wil openen geeft die enkel html code weer,geen downloadable .gpx bestanden
- Knappe rappe rosse Raf
- Mountainbiker
Post by Knappe rappe rosse Raf »
hoi,Peeee wrote:ja dat zou idd niet slecht zijn haha
file downloaden (rechtermuisknop en dan "doel opslaan als").
Extensie aanpassen naar .gpx
Dan kan je openen met mapsource.
Misschien is dit niet de beste of slimste oplossing, maar het werkt
KrrR,
Info werken met gps
Peeee,Misschien is deze http://web.mac.com/hjelles/iWeb/GPX/GPS_opening.html
ne link om al iets bij te leren???
ne link om al iets bij te leren???
Ik ben ingeschreven bij DEZE.johand wrote:PS: Ik ga binnekort een cursus volgen bij Point2 in Leuven over het gebruik van een Edge.
http://www.point2leuven.be/edge.html
Zowel voor Garmin Edge als Mapsource.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
Vraagje 1
hoe moet ik nu weer die Mapsource activeren ? op m'n vorige computer was die automatisch mee geïnstalleerd met het trainingcentre, en nu op de nieuwe is er geen spoor van te vinden
Vraagje 2
kan ik van versie 2.8 direct de nieuwste versie 3.1 installeren ?
enig idee wat de fundamentele verschillen zouden zijn ?
THX !
hoe moet ik nu weer die Mapsource activeren ? op m'n vorige computer was die automatisch mee geïnstalleerd met het trainingcentre, en nu op de nieuwe is er geen spoor van te vinden
Vraagje 2
kan ik van versie 2.8 direct de nieuwste versie 3.1 installeren ?
enig idee wat de fundamentele verschillen zouden zijn ?
THX !
Changes made from version 2.90 to 3.10:ikke met de fiets wrote:enig idee wat de fundamentele verschillen zouden zijn ?
* Added ability to use waypoint elevation as the starting elevation for an activity when the user starts within approximately 30m of this waypoint.
* Fixed issue where workouts using power zones based on percent of FTP or heart rate zones based on percent of maximum HR were saved incorrectly.
* Fixed issue where Garmin Training Center could give a data transfer failed error if the unit had a bike profile name longer than fifteen characters.
* Fixed issue with inaccurate display of history dates in some languages.
* Added support for updated Australia Daylight Saving Time start and end dates.
* Updated translations.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Verandering van namen
Post by ikke met de fiets »
Nu hebben ze mij hier ergens wijsgemaakt dat ik de namen van de tracks kan veranderen door in de kaartinstellingen te gaan, maar ik geraak ni aan de naam, enkel aan het gebied en de kleur.
Ook "gewoon" in de explorer gaan en daar de naam veranderen geeft niet het gewenste resultaat als je dan daarna op de Garmin in het lijstje gaat kijken ; in de explorer staat dan je eigen naamgeving, en de Garmin laat de oude gewoon staan.
Kan iemand mij effe duidelijk vertellen hoe ik dat dan moet doen, want nu heb ik nen echte hutsepot van naamgevingen en geen enkele structuur in mijn lijstjes.
alvast ne groten THX !
Ook "gewoon" in de explorer gaan en daar de naam veranderen geeft niet het gewenste resultaat als je dan daarna op de Garmin in het lijstje gaat kijken ; in de explorer staat dan je eigen naamgeving, en de Garmin laat de oude gewoon staan.
Kan iemand mij effe duidelijk vertellen hoe ik dat dan moet doen, want nu heb ik nen echte hutsepot van naamgevingen en geen enkele structuur in mijn lijstjes.
alvast ne groten THX !