Wetenschappelijke enquete MTB koopgedrag
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- crash biker
- Mountainbiker
Merci allen !
Nog een update: al 202 MTBikers meegedaan !
Nog wat marketing-truuken toepassen
:
Als we aan 300 raken, verloot ik naast de 5 (1/2 jaar MTB tijdschrift-abonnementen) nog 4 extra 'prijzen' (2 bons twv. 25€ bij een Leuvense fietsenmaker en 2 bons twv. 20€ bij een grote multimedia-CD-boeken keten) onder alle deelnemers die de enquete deftig invulden.
Dus spoor je vrienden, kennissen, vijanden aan om deel te nemen
Nog wat marketing-truuken toepassen
Als we aan 300 raken, verloot ik naast de 5 (1/2 jaar MTB tijdschrift-abonnementen) nog 4 extra 'prijzen' (2 bons twv. 25€ bij een Leuvense fietsenmaker en 2 bons twv. 20€ bij een grote multimedia-CD-boeken keten) onder alle deelnemers die de enquete deftig invulden.
-
Old Skool
- Mountainbiker
- Location: Geconverteerde oude citybike (RIP) / Speci Rockhopper Disc / Salsa El Mariachi (29'er rigid mudbike)
Tip qua Leuvense fietsenwinkel: rijwielen cadans. Die mannen zijn eerlijk en weten waarover ze praten (een zeldzame combo).Freaky wrote:Merci allen !
Nog wat marketing-truuken toepassen:
Fietsen Koen is ook niet mis, maar daar zijn vooral speciallekes te vinden.
- LittleWhiteDog
- Mountainbiker
mmm... zou niet mogen, mss. zat de uitvergroting 'buiten' je scherm (=technisch moeilijk aan te passen, je moet dan scrollen om de uitvergroting te zien)... ik kijk het nascurry wrote:Eén van de onderwerpen met de meeste antwoorden maar de minste commentaar...![]()
Trouwens bij het kiezen van de MTB's kreeg ik bij de voorlaatste fiets geen specificaties uitvergroot. Was dit bij anderen ook zo?
Alvast bedankt voor het invullen.