Zo 06/12/2009 Avelgem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
moorfretter
Mountainbiker

Post by moorfretter »

Vanmiddag alle calorieën bijgetankt tijdens familiefeestje, kon me goed laten gaan na deze morgen 8) .
Heb me super gehad deze morgen, maar wel ook serieus afgezien. Het stuk naast de beek kunnen bedwingen, serieus stampen, en den dijk af op dat houten brugje... technisch momentje.
Alleen rijden is moeilijk om mijn tempo onder controle te houden blijkbaar. Iets te overmoedig starten, gaf mij krampen op de Kwaremont. De lagere zitpositie op mijne mud, zal er ook een rol in spelen denk ik. Daarna er toch terug wat doorgekomen en met een metgezel uit Brugge de tocht verder afgewerkt. De lus van 55km was rustig qua volk. Chapeau ook voor de seingevers die zorgden voor de veilige oversteek! Stevige klimmen, leuke modderstroken, technische (modder) afdalingen, goede bevoorradingen + spek met ei!, perfecte bepijling en goede douches zorgden voor een zeer goede tt, zeker in deze weersomstandigheden.
Bedankt Avelgem! =D>
Bakker69 Krierecrosser
Mountainbiker

Post by Bakker69 Krierecrosser »

Zeer leuke maar lastige voormiddag gehad #-o
Alles was tot in de puntjes verzorgt:de inschrijving, de bepijling,de bevoorrading,de douches,en niet te vergeten den aprés . Kortom een geslaagde rit =D> =D> =D>
rolling stone
Mountainbiker

Post by rolling stone »

Een zeer mooie tocht voor de tijd van het jaar,uitstekende bepijling ,goeie bevooradingen en nog ne mooie witten t-shirt.
onderweg een stukse meegereden met Walter Coucke (voorzitter KSV Gaverzicht Deerlijk) intussen al 70 jaar amai =D> =D>
kluisken
Mountainbiker

Post by kluisken »

Opnieuw een zeer mooi tochtje, zoals we van dees mannen intussen reeds gewoon zijn (en hopelijk nog verder mogen verwachten???).
Zaterdag rond 10.30u vertrokken met de geax borro muds keihard geblazen--> deze banden rollen dus voor geen meter op de verharde stroken; om je echt kappot te stoempen. Zeer mooi parcour, dat bijna overal goed berijdbaar was (enkel de strook naast de beek was voor mij niet te doen), het stukje off-road naar de Kluis toe heb ook (letterlijk dan) links laten liggen, daar ik reeds weet dat het bij zo'n omstandigheden gewoon niet te doen is. Anders niets dan lof, en hopelijk wordt er toch nog nagedacht over een sequel? [-o<
biery
Mountainbiker

Post by biery »

Meester Biek,
Je hebt dat goed beschreven
Ik heb nog alles ne keer overgedaan de zondag maar me beperkt tot 35 km
De weersomstandigheden waren minder, het parkoer ook en het afspuitmateriaal eveneens.

Zaterdag Moen !
sloeber
Mountainbiker

Post by sloeber »

Mag gezegd worden! Zeer mooie tocht waar enorm veel werk en voorbereiding in zit. Proficiat Mannen!!!!
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Eerst en vooral wil ik de 1320 deelnemers bedanken , voor het slechte weer te trotseren =D> =D> =D> . Van de de pijlkes acher strook 3 kan ik begrijpen , door èèn of ander verranderd (sorry daarvoor heb nogthans weest controleren #-o ) .De afspuit zondag ja als je de kraan nie helemaal opendraaid kan het nie gaan he ,mijn schuld van de weinige druk sorry #-o #-o #-o #-o #-o [-o< [-o< [-o< [-o< (na 11uur weest zoeken , en opengedraaid . Ze schoven achteruit van de druk :lol: :lol: )

Vooral wil de ksa oudleiding jullie bedanken voor de 10 mooie jaren =D> =D> =D> (met of zonder modder #-o #-o )
polarbear
Mountainbiker

Post by polarbear »

Nog npaar fotokes van gisteren (door Hemapolytocriet) @
http://picasaweb.google.be/vo2max.team.09/Avelgem#

Image
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

muddymen wrote:juist terug en moet zeggen supertocht gereden
jammer dat het de laatste keer was, was de laaste 5jaar een vaste waarde voor mij om te rijden en heb mij er altijd goed geamuseerd en vandaag ondanks de vele wind en een beetje regen was het niet anders
super bepijling en super bevoorrading vooral de eierbak blijft uniek +redbull

waar kan men de fotos vinden van de persoon die juist voor offroad stuk 29 stond rond 10u30

hopend op een 11editie [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Deze zullen vrijdagavond te downloaden zijn op www.mtb-you.be
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Zondag ook naar Avelgem afgezakt, want de laatste Sinterklaasveldtoertocht wilde ik niet missen. De conditie was echt slecht en zodoende voor de 45 gestart en bij de tweede splitsing naar de 35 afgezakt, al had dat eerder te maken met mijn remmen die het lieten afweten en als slechte daler is zoiets dodelijk voor de moraal.

Drie keer een stukje van de fiets gemoeten, maar er waren toen op een keer na altijd alternatieven. Toporganisatie zoals vanouds, mooie bevoorradingen, bepijling in orde, douches OK, geen prijs met de tombola maar toch het 10de t-shirt (vier in totaal nu in gebruik hier).

Kadeetje en Co. bedankt voor de vele mooie edities. Graag tot een volgende, maar dat zal jammer genoeg ergens te velde zijn en niet hier...

Zat. 12/12: 11de Steenbakkerstocht in Moen, allen welkom!
Voor de zondagrijders: zo. 13/12 is het in Aartrijke te doen!
Post Reply