Zo 06/12/2009 Lommel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

moddercrosser wrote:Niks technisch of spannends maar toch wel een leuk parkoers, bijna 100% bos.
Dat snap ik nu niet zie zo'n tegenstrijdige zin
Awel als ge nu na zo'n regenweek, een perfect berijdbaar parkoers krijgt voorgeschoteld, da haast 100% in bos ligt en toch niet enkel over brede boswegen loopt en geen van die onnozele U-lussen bevat om kilometers te maken ... awel dan vind ik da een leuk parkoers.
Als er ook nog technische, spannenede stukken bij zouden zitten, dan is het een pracht-parkoers.

Snapt ge het nu ? :roll:
G_Heylen
Mountainbiker

Post by G_Heylen »

was wel leuk tochje,toen ik thuis was mooii trainigske vn 3u25
vooral veel volk
=D>
Warpy
Mountainbiker

Post by Warpy »

Jongens, we spreken hier toch over dezelfde tocht hé? Ik heb nog tegen mijne bikemaat gezegd dat ik het in al die jaren nooit zo vettig heb geweten in Lommel... Zeker het stuk voor de controle (van de 45km) was erg, met als uitsmijter ne plas van 50cm diep juist na de laatste bocht... Niettegenstaande is het altijd leuk om hier te rijden en bevoorrading en afpijling waren meer dan oké. Na den toer was het wel (té) druk aan bikewash en douches.
G_Heylen
Mountainbiker

Post by G_Heylen »

Warpy wrote:Jongens, we spreken hier toch over dezelfde tocht hé? Ik heb nog tegen mijne bikemaat gezegd dat ik het in al die jaren nooit zo vettig heb geweten in Lommel... Zeker het stuk voor de controle (van de 45km) was erg, met als uitsmijter ne plas van 50cm diep juist na de laatste bocht... Niettegenstaande is het altijd leuk om hier te rijden en bevoorrading en afpijling waren meer dan oké. Na den toer was het wel (té) druk aan bikewash en douches.
jaa het was erg druk bij de bikewash,
en sommige gaan met hun fiets nr de modeshow denk ik
damn staan ze daar 10minute te spuite #-o
Zwijfelaer
Mountainbiker

Post by Zwijfelaer »

Vond het een heel goede tt tocht, gene regen gehad niks!
En de soep met ballekes was top.
cu next year!
Roadie
Mountainbiker

Post by Roadie »

Er waren idd wel wat moderstroken te vinden :-) niet tegenstaande leuke tocht maar voor mijn eerste keer in Lommel zwaarder dan verwacht.
Warpy wrote: met als uitsmijter ne plas van 50cm diep juist na de laatste bocht...

idd dacht dat ik er nooit meer uit ging komen :lol:

oh ja en heel lekkere soep! =D>
Steenrijen
Mountainbiker

Post by Steenrijen »

Dju , en ik dacht dat dat spek voor de mannen van de bevoorrading zelf was.. :( Voor de rest een prima tocht, af en toe een vrij diepe plas..
1 minpuntje is dat bonnekes gedoe om een abdijbier of pint te bestellen :-? Waarom niet gewoon met euro s laten betalen. De mensen drinken er waarschijnlijk nog ene meer dan. :oops:
Josser
Mountainbiker

Post by Josser »

45 K gedaan, die mij korter leken, maar dat zal er wel aan gelegen hebben dat ik mij geweldig heb geamuseerd.
Leuke en bosrijke voormiddag beleefd. Wel een spaakje gebroken merkte ik bij het afspuiten.
Houtvuurtje en soepje bij de bevoorrading om niet met koude rillingen deel 2 aan te vatten.
Thanks Lommel (en Nederland)! =D>

Zijn jullie ook trouwens ook die biker van "De Lijn" gepasseerd?
Vriendelijke vent: als ge hem passeerde, ging hij er gewoon bij liggen. ](*,)
GeeCee
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)

Post by GeeCee »

Jakke_123 wrote: Waarom niet gewoon met euro s laten betalen. De mensen drinken er waarschijnlijk nog ene meer dan. :oops:
Waarschijnlijk schrik dat de garçons geld in hun zakken steken?
Ook gemakkelijkheidshalve, je hoeft alle garçons niet te voorzien van wisselgeld, enkel de kas waar men de bonnen verkoopt.
Ge hebt gelijk, overal waar ze bonnekes gebruiken drink ik maar 2 consumpties, omdat ik die bonnen dan op voorhand haal en betaal. Indien betaling cash kan heb ik meestal ook meer dorst!
MX DUDE
Mountainbiker

Post by MX DUDE »

Voor in lommel te zijn vond ik het ook redelijk vettig,maar't was nog hèèl goed te doen en heb me ook goed geamuseerd!!!
Jah die bonnekes,had er enkele genomen voor een broodje en wat soep,bleek dat er 2 verschillende soorten bonnetjes waren voor eten en drinken #-o ](*,)
Post Reply