Za 12/12/2009 Haaltert

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
juge
Mountainbiker

12/12/2009 Haaltert

Post by juge »

Iemand parcours info (zelfde als vorige jaren?)
Mogen we dit jaar een toerke aan de sporthal in erpe-mere rijden zonder de leuke passages over te slaan?
necky78
Mountainbiker

Post by necky78 »

Op deze website kan je een (niet zo duidelijk) kaartje weervinden van het parcours van dit jaar

http://www.trekvogelshaaltert.be/
Annick
Mountainbiker

Post by Annick »

Juist info gekregen van de organisatie, geen douches voor dames :evil: ENKEL VOOR MANNEN. [-X [-X [-X
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

Annick wrote:Juist info gekregen van de organisatie, geen douches voor dames :evil: ENKEL VOOR MANNEN. [-X [-X [-X
En ik dacht ook aanwezig te zijn maar blijkbaar verwachten ze geen dames of is dat een grapje??
Playboy
Mountainbiker

Post by Playboy »

vivkemobiel wrote:
Annick wrote:Juist info gekregen van de organisatie, geen douches voor dames :evil: ENKEL VOOR MANNEN. [-X [-X [-X
En ik dacht ook aanwezig te zijn maar blijkbaar verwachten ze geen dames of is dat een grapje??
Trek het u niet aan dames jullie mogen bij ons wel komen douchen we zijn wij niet verlegen hoor. :oops: :oops: :wink:
cat woman
Mountainbiker

Post by cat woman »

Bedankt Annick, eindelijk eens nuttige info op het forum.

Dat scheelt hem alleen wat voor de after-bike, als ik mij thuis ga douchen zal ik hem daar wel gebruiken. :lol:
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

Heb morgen dagske verlof en ga al eens kijken hoe het gesteld is met de ondergrond zodat ik voor zaterdag de juiste bandenkeuze heb.
Magi
Mountainbiker
Location: Ne zwarten, vond ik mooi...daarom, maar toch een specialized!

Post by Magi »

wij komen ook af met ons 3-en, en gelijktijdig ons maatje zijne verjaardag vieren,
jullie zijn verwittigd, breng een vorkje mee want hij brengt taart mee,
belooft hij toch 8) ,
tot zaterdag, wel in de namiddag,
ps 55 wordt hij er, onverslijtbaar, heeft pas de roc gereden,
met ons erbij natuurlijk,
louis
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

vivkemobiel wrote:Heb morgen dagske verlof en ga al eens kijken hoe het gesteld is met de ondergrond zodat ik voor zaterdag de juiste bandenkeuze heb.
Enig idee waar ge rap kunt aansluiten vanaf de Dender gezien ? Zaterdag kan 'k niet, misschien dus morgen daar 'ns komen rondcrossen...
vivkemobiel
Mountainbiker

Post by vivkemobiel »

pvandebe wrote:
vivkemobiel wrote:Heb morgen dagske verlof en ga al eens kijken hoe het gesteld is met de ondergrond zodat ik voor zaterdag de juiste bandenkeuze heb.
Enig idee waar ge rap kunt aansluiten vanaf de Dender gezien ? Zaterdag kan 'k niet, misschien dus morgen daar 'ns komen rondcrossen...
Ken het parcours niet; vandaar dat ik naar Haaltert ga; kan ook misschien vroeger op parcours komen maar weet niet waar ze passeren.
Post Reply