Wetenschappelijke enquete MTB koopgedrag
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Wicked_Uncle_Ernie
- Mountainbiker
- Ruben S.
- Mountainbiker
Ah zo, ik had eerder de indruk(naargelang de vragen die gesteld werden) dat het meer een psychologisch interview was.Freaky wrote:Ruben S. wrote:Volgens mij heeft het resultaat van dit onderzoek toch niet veel te maken met mountainbike...MTB is één van de product-categorieën die we testen... Merci voor het invullen... ik post nog wel later na afloop wel wat info over de resultaten
Maar hiermee bedoel ik niks negatiefs hé. Ik heb het met plezier ingevuld.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Al 160 man heeft deelgenomen ! Merci... maar we hebben er idealiter nog eens zoveel nodig om statistisch goede resultaten te bekomen.
Dus nog eens een warme oproep
Remember: 5 gelukkigen krijgen een mooie prijs (tijdschrift-abonnement)...dus als je het niet voor de wetenschap doet, doe het dan voor jezelf
Dus nog eens een warme oproep
Remember: 5 gelukkigen krijgen een mooie prijs (tijdschrift-abonnement)...dus als je het niet voor de wetenschap doet, doe het dan voor jezelf
Last edited by Freaky on Mon 07 Dec 2009 16:51, edited 1 time in total.
- Conrad
- Mountainbiker
Hey Freaky,Freaky wrote:Al 160 man heeft deelgenomen ! Merci... maar we hebben er idealiter nog eens zoveel nodig om statitisch goede resultaten te bekomen.
Dus nog eens een warme oproep![]()
zeer leuk voor je dat er zovele op je enquête reageren.
Ik weet uit ervaring (KUL masterthesis) hoe moeilijk dat dit soms is.
Mag ik vragen, hoe je de gelukkigen gaat bekend maken?
Via het forum, persoonlijke mail, ... & wanneer?