Hier is nog een interessante link http://www.gpsies.com/mapOnly.do?fileId ... Leave=true, waar je ons parcours op google earth kunt bekijken (rechtsboven kun je de kaart veranderen naar het satellietbeeld). Het is wel niet de hele toer, het vertrek en de arrivée is zoals je kunt zien aan het welbekende café ' In Den Congo' (Café, waar de pinten nog 0.90€ staan
Zo 13/12/2009 Tervuren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Voervallei Voske
- Mountainbiker
Post by Voervallei Voske »
Ik denk dat we inderdaad rond het Bisdom(Overijse) en Vossekoten( Terlanen) een klein deeltje van de bloso-routes aandoen.
Hier is nog een interessante link http://www.gpsies.com/mapOnly.do?fileId ... Leave=true, waar je ons parcours op google earth kunt bekijken (rechtsboven kun je de kaart veranderen naar het satellietbeeld). Het is wel niet de hele toer, het vertrek en de arrivée is zoals je kunt zien aan het welbekende café ' In Den Congo' (Café, waar de pinten nog 0.90€ staan
).
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Zeer mooie tt, nen klassieker dezen.
Is over 3jaar mijn 2de tt geweest ooit,amaai als ik daar aan terug denk.
(Toen hebben we een afdalingske gehad aan het kerkhof, dat ik in de 2 voorgaande edities niet gezien heb)
Dit is de start van een jaarlijks drieluik : vossem,huldenberg,heverlee.
Doen dikwijls een paar zelfde zware stukken maar die zijn steeds de moeite.
BIj mij een van de top 10 tt's van het jaar.
Als het weer meezit
Al die regen mannekes toch
Vriezen moet het doen

Dus met redelijk weer van de partij wel met slechte conditie.Dus op het gemakske hé

Is over 3jaar mijn 2de tt geweest ooit,amaai als ik daar aan terug denk.
(Toen hebben we een afdalingske gehad aan het kerkhof, dat ik in de 2 voorgaande edities niet gezien heb)
Dit is de start van een jaarlijks drieluik : vossem,huldenberg,heverlee.
Doen dikwijls een paar zelfde zware stukken maar die zijn steeds de moeite.
BIj mij een van de top 10 tt's van het jaar.
Als het weer meezit
Vriezen moet het doen
Dus met redelijk weer van de partij wel met slechte conditie.Dus op het gemakske hé
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
jaja, en het is weer ere aan de hm's zo te zien
hopelijk valt het weer wa mee, want weinig bos = veel open vlaktes, en dus veel nattigheid als't regent...
hopelijk kunnen we nogis van de partij zijn
hopelijk valt het weer wa mee, want weinig bos = veel open vlaktes, en dus veel nattigheid als't regent...
hopelijk kunnen we nogis van de partij zijn
Last edited by ikke met de fiets on Mon 07 Dec 2009 13:39, edited 1 time in total.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Gaat dit parcours enigszinds berijdbaar zijn?
Wetende dat: ik van die blubberstroken haat en het wel een eindje rijden is. Ik ben van Kuurne, dichtbij Kortrijk
Wetende dat: ik van die blubberstroken haat en het wel een eindje rijden is. Ik ben van Kuurne, dichtbij Kortrijk
- Voervallei Voske
- Mountainbiker
Post by Voervallei Voske »
Wij hebben het parcours 2 weken geleden verkend, het lag er toen denk ik wel op zijn 'natst" bij. Alles was toen berijdbaar, buiten een helling aan de Vossekoten maar dat had niets met blubber te maken en alles met stijgingspercentage, smerige bladeren en 'euh' gebrek aan techniekprideandglory1891 wrote:Gaat dit parcours enigszins berijdbaar zijn?
De weerkaarten liggen er op het eerste zicht ook gunstig bij, laatste 3 dagen voor de tocht droog maar kouder.
- mahna-mahna
- Mountainbiker