Zouden ze bij de afspuitstanden eens geen plakaatje zetten..

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Schijfrem wrote:Waar heb je dat ergens gezien?
CRC oa ;-)
Schijfrem wrote:Werkt dat op batterijen, 12v v/d auto of 220?
12V :-)
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Schijfrem wrote:
RigolleM wrote:Ideale investering voor ongeduldige mensen aan de afspuit:

Image
Waar heb je dat ergens gezien?
Werkt dat op batterijen, 12v v/d auto of 220?
zie http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... nerID=2833
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Stond in de vorige post ook al =D>
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

RigolleM wrote:
Stond in de vorige post ook al =D>
Sorry, niet gezien...
Je hebt echt ook het karakter van House hé...
Dingo
Mountainbiker
Location: Minerva outback 2003, canyon yellowstone custom en specialized fsr custom

Post by Dingo »

Ik vind dat de organisatie moet zorgen dat mijn fiets terug proper is. Ik kom met een propere fiets, ik vertrek met een propere fiets. Trouwens, waarom is er geen actief schuim, en wax, en spons of zeemvel?
Olie voor op mijn ketting?

Wat afspuitstanden betreft, is er nog veel te leren vind ik. :lol:
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

Dingo wrote:Ik vind dat de organisatie moet zorgen dat mijn fiets terug proper is. Ik kom met een propere fiets, ik vertrek met een propere fiets. Trouwens, waarom is er geen actief schuim, en wax, en spons of zeemvel?
Olie voor op mijn ketting?

Wat afspuitstanden betreft, is er nog veel te leren vind ik. :lol:
eerste punt geef ik je gelijk , hehe
actief schuim *eeks* enkel goed voor autolakken en dan mag je niet wrijven (enkel laten inwerken en afspuiten) , wax*eeks * geef mij toch maar een siliconenspray(voor de fiets) , wax is heavy stuff en hecht zich enorm aan lakken , hotwaxes zijn trouwens een schande op auto's !
spons , zeemvel?! *eeks again!* maakt krassen, sponzen nemen vuil mee en zeemvel enkel als je zeker bent dat de klaarlak dik genoeg is en het voertuig 200% proper is
olie..nah teflonspray ..way better !

en ik kan het weten als proffessional carcleaner van amg'kes en showwagens
Op een normale productie wagen mag nooit meer dan 120bar druk gebruikt worden om beschadiging door vuil (wat je wegspuit) te vermijden..laat staan bij die dunne lak van bikes .

Mja, who cares heh , die mtb's zien meer af dan goed is , so what!? ik heb dat allang opgegeven bij mijn fiets eerlijkgezegd, ik zie het minste krasje ..nogal wat beroepsmisvorming , hahaha
Ik let enkel nog op de juiste produkten en een microvezeldoek ipv zeem , handdoek of zo..meer kan je toch niet doen

ps : misschien moet ik me eens aanbieden als proffessional bike-cleaner , ik zou nogal geld verdienen precies! :lol:
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

looneycooney wrote: Ik let enkel nog op de juiste produkten en een microvezeldoek ipv zeem , handdoek of zo..meer kan je toch niet doen
Wat zijn dan de juiste produkten?
Ik gebruik bike cleaner van Morgan Blue, blaas hem droog met een compresseur (vooral bouten & tussen de kabels) en droog hem verder af met zo'n microvezeldoek. Goed bezig of niet?
KRZA
Mountainbiker

Post by KRZA »

RigolleM wrote:
looneycooney wrote: Ik let enkel nog op de juiste produkten en een microvezeldoek ipv zeem , handdoek of zo..meer kan je toch niet doen
Wat zijn dan de juiste produkten?
Ik gebruik bike cleaner van Morgan Blue, blaas hem droog met een compresseur (vooral bouten & tussen de kabels) en droog hem verder af met zo'n microvezeldoek. Goed bezig of niet?
Zeer goe bezig

Resultaat na 3 jaar
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... highlight=
Post Reply