Za 05/12/2009 Hertsberge-Oostkamp
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
berendrieske
- Mountainbiker
Post by berendrieske »
Een mens heeft soms van die tochten dat em denkt, kon het maar blijven duren, hoe zwaarder hoe beter, volle GAZ hertetrappers

- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
Gisteren met enkele choufkes en dunekeuntjes de bossen onveilig gemaakt.
Twas zoals gewoonlijk in orde en overal buiten enkele stukjes goed berijdbaar.
verslagje : http://www.choufkes.be/mbc/ritverslagen ... 202009.htm
ook even vriendelijk aan filip gevraagt of hij even op de foto wilde met leffingenoartje waarvoor dank

groeten
Twas zoals gewoonlijk in orde en overal buiten enkele stukjes goed berijdbaar.
verslagje : http://www.choufkes.be/mbc/ritverslagen ... 202009.htm
ook even vriendelijk aan filip gevraagt of hij even op de foto wilde met leffingenoartje waarvoor dank

groeten
Hey Mudlovers ,
Vanmorgen voor de eerste maal op Zedelgem gereden en heel tevreden
over het verloop . Vandaag gekozen voor de 36km (werden er toch 38km),na de 48km van gisteren in Hertsberge dacht ik misschien overmoedig
te zijn om voor de 50 km te kiezen . Bij aankomst had ik echter nog een beetje jus over,dus dit had toch een optie geweest..
Heel mooie,gevarieerde tocht met mooie technische stroken in de bosjes goede bevoorradingen,enz... Complimenten
aan de organisatie ! Ben van plan deze tocht jaarlijks te herhalen , en dit is met Hertsberge in hetzelfde weekend een vermoeiend maar heel geslaagd weekend geworden...
Grtz , Gitane
Vanmorgen voor de eerste maal op Zedelgem gereden en heel tevreden
Heel mooie,gevarieerde tocht met mooie technische stroken in de bosjes goede bevoorradingen,enz... Complimenten
Grtz , Gitane
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
idd dat was daar ben er ook doorgeraakt, wat was me datveeteeteetje wrote:
Een parcours die er naar mijn mening ook beter berijdbaar bijlag dan vorig jaar ondanks de regenval de afgelopen weken.Alleen op dat "klittestukje" even moeten harken om er door te komen,maar het lukte.Zelfs 2 bultjes overgereden die daar op het parcours lagen.
-
bezembiker
- Mountainbiker
Post by bezembiker »
ik was met een bang hartje vertrokken maar da was zeker nie nodig want ik vond het overal nog redelijk berijdbaar juist da stukje met de klei was er eentje om er seriues stuk op te gaan
,maar het parcour lag er zeker beter bij dan vorig jaar!
een leuke tocht gehad die helemaal af was,en daarna met de wind in de rug naar huisgefietst!
een leuke tocht gehad die helemaal af was,en daarna met de wind in de rug naar huisgefietst!