Zo 20/12/2009 Moorslede

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Tubeken wrote:Als Dadizelenaar kan ik op deze Toertocht niet ontbreken ...

((Zeker omdat de parkeerwachter van die dag in onze club zit))

In MTB-rust sinds Raketmannen 11 nov, terugkom maar in 2010 gepland ... Maar voor Moorslede gaan we eens zondigen! Bijna een thuisrit voor MTB-club 'Vrienden vd Wakke Ondergrond

Ik vertrek alvast van Dadizele plaats, zijn we al opgewarmd dan!

@ JurgenG: vanaf juni 2010 is het een andere burgemeester, mss is er dan warm water?
@ Rebels8: mss parcour laten passeren aan de goktent? ;)
Kzoe wok wel ne kjee durvn... Al ist het maar voor den après :drunk:
zegel
Mountainbiker

Post by zegel »

Als inrichter van deze VTT kan ik jullie mededelen dat wij een oplossing proberen te vinden voor de , DOUCHES, vanaf het moment dat wij opnieuw die kaap bereiken van een 500 rijders.
Parcours ligt er op heden zaterdag nog heel goed berijdbaar bij en wij weten ZEKER dat dit zo verder zal uitgewerkt worden.
Ruime parkingen en inschrijvingslokaal, parcours naar ieders wil met 25,35,45 km MAXIMUM !!!!! , afspuitplaats met 8 slangen, douches voor ....., een uitgesproken locatie om een drankje te nuttigen ,en zoals steeds 1 goede bevoorradingspost,gelegen halfweg de mooi bepijlde tocht.
Wij hopen verder op POSITIEVE reacties, en dat waterig gekrakkeel zou misschien deels door jullie aangevraagd kunnen worden via de instanties van de gemeente .
Een klassieker in de VTT kalender, wij rekenen op u.
nitte de facteur
Mountainbiker

Post by nitte de facteur »

zegel wrote:Als inrichter van deze VTT kan ik jullie mededelen dat wij een oplossing proberen te vinden voor de , DOUCHES, vanaf het moment dat wij opnieuw die kaap bereiken van een 500 rijders.
Parcours ligt er op heden zaterdag nog heel goed berijdbaar bij en wij weten ZEKER dat dit zo verder zal uitgewerkt worden.
Ruime parkingen en inschrijvingslokaal, parcours naar ieders wil met 25,35,45 km MAXIMUM !!!!! , afspuitplaats met 8 slangen, douches voor ....., een uitgesproken locatie om een drankje te nuttigen ,en zoals steeds 1 goede bevoorradingspost,gelegen halfweg de mooi bepijlde tocht.
Wij hopen verder op POSITIEVE reacties, en dat waterig gekrakkeel zou misschien deels door jullie aangevraagd kunnen worden via de instanties van de gemeente .
Zegel, je mag er op rekenen dat het gekrakeel zal ophouden. De gemeente heeft een oplossing gevonden, zodat dit euvel nu voor altijd verleden tijd zal zijn. Durf je een gokje wagen ?

nitte de facteur
Surviver III
Mountainbiker

Post by Surviver III »

Kom ook af voor de eerste keer!

Koud water ku je toch nie thuis houdn... er zijn nog ritten waar dat er gn warm water is.
mk2
Mountainbiker

Post by mk2 »

tis toch nie voer et warm water daje gaat :-? :-?
wezze
Mountainbiker

Post by wezze »

mk2 wrote:tis toch nie voer et warm water daje gaat :-? :-?
nee maar als ge u nie kunt douchen na de rir kom je rap ziek . en da zou mij ook thuis houden. dus graag info over het water of het nu warm zal zijn of nie?
rebels8
Mountainbiker

Post by rebels8 »

Is eer ook mogelijkheid om een mtb ter plaatse te huren aub ?
mk2
Mountainbiker

Post by mk2 »

wezze wrote:
nee maar als ge u nie kunt douchen na de rir kom je rap ziek . en da zou mij ook thuis houden. dus graag info over het water of het nu warm zal zijn of nie?
ja das waar en het moet nie lang duren zenne,tegen dat ge het voelt dat het kou hebt kan het al te laat zijn
wezze
Mountainbiker

Post by wezze »

mk2 wrote:
wezze wrote:
ja das waar en het moet nie lang duren zenne,tegen dat ge het voelt dat het kou hebt kan het al te laat zijn
idd ben juist genezen dus zal het weer opbouwen zijn
Dodomauritius
Mountainbiker

Post by Dodomauritius »

nitte de facteur wrote:
zegel wrote:Als inrichter van deze VTT kan ik jullie mededelen dat wij een oplossing proberen te vinden voor de , DOUCHES, vanaf het moment dat wij opnieuw die kaap bereiken van een 500 rijders.
Zegel, je mag er op rekenen dat het gekrakeel zal ophouden. De gemeente heeft een oplossing gevonden, zodat dit euvel nu voor altijd verleden tijd zal zijn. Durf je een gokje wagen ?

nitte de facteur
Eerst spijkerharde garanties op warme douches. Sorry...
Post Reply