Scott Spark RC (2010)
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- looneycooney
- Mountainbiker
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Denk dat die banden niet afzonderlijk te koop zijnFury wrote:wat eeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnn MOOIE FIETS man,
en die banden ik vind ze helemaal geweldig heb al direct gekenen of ze te koop zijn bij schwalbe, maar er staat toch niks van op hun site![]()
iemand die het wel weet waar of hoe????![]()
mega vette fiets kerel
Wat is het voordeel van zo'n stuur?El Baelos wrote:De fiets is van Sven, de eigenaar van S-Bikes.
Hij staat in de etalage, maar is niet te koop. Allé, deze toch niet.
Een nieuwe is uiteraard steeds wel te bestellen.
Dit is trouwens niet meer de volledig originele RC: de KCNC parts en het Ritchey SuperLogic stuur zijn bijvoorbeeld niet standaard.
Da's dat nieuwe stuur van Ritchey, dat ze ook hebben getest in de O2Bikers.
De stuuruiteinden staan wat meer naar je toe, waardoor je een natuurlijker zithouding krijgt dan met een standaard flatbar.
Je hebt echter geen verhoging zoals bij een rizerstuur.
Denk wel dat zoiets mij ook zou bevallen, maar de Superlogic versie is mij wat te duur (+/- € 180 dacht ik).
De stuuruiteinden staan wat meer naar je toe, waardoor je een natuurlijker zithouding krijgt dan met een standaard flatbar.
Je hebt echter geen verhoging zoals bij een rizerstuur.
Denk wel dat zoiets mij ook zou bevallen, maar de Superlogic versie is mij wat te duur (+/- € 180 dacht ik).