Za 05/12/2009 Hertsberge-Oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

fiets nu helemaal op gereden ,grote kosten , maar twas het dubbel waard.
cloclo
Mountainbiker

Post by cloclo »

Op het onverwachts toch kunnen starten en me ferm geamuseerd.Ieder jaar minder asfalt en prachtige nieuwe off-roads,proficiat hertetrappers!Ben vroeg gestart voor de volle 48 en 't was inderdaad overal goed te doen.Sommige stukken lagen volgens mij slechter vorig jaar.
En nu aftellen naar volgende zaterdag voor onze elfde steenbakkerstocht!
trekske8500
Mountainbiker

Hertsberge 05/12/2009

Post by trekske8500 »

Zo'n tocht zou wel iedere zaterdag smaken! In die bossen, ..., De Bossen van Vlaanderen!
Een tocht om aan te bevelen, i.h.b. naar startende bikers (crossfiets of mtb).
Ondanks de vele regen, toch goed berijdbaar buiten een 3-tal modderstroken van ±50 meter op 48 km; m.a.w. diegene die thuis gebleven zijn, jammer!
Zeer goede organisatie, die ook aan zijn eigen mensen denkt: verwarming in bevoorradingsposten. Vlotte bediening is slechts mogelijk met niet-verkleumde 'helpers & helpsters'.

P.S. Al jaren rij ik deze tocht en nog nooit een hert gezien op de tocht georganiseerd door De Hertetrappers uit Hertsberge
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Ondanks de vele regen van de afgelopen weken, was alles goed berijdbaar op de 48.
Heel veel off road, er bleek soms geen einde aan te komen. Na aankomst nog wat power over en dan maar de 26 er nog eens bij gedaan.
Nog maar net opnieuw gestart en regen viel op een bepaald moment met bakken uit de lucht. Gevolg, sommige stroken lagen er plots veel slechter bij.
Thuis tevreden aangekomen met 85km op de teller.
Merci Hertetrappers =D> =D> .
Weer of geen weer, volgend jaar zeker terug van de partij!
slik20
Mountainbiker

Post by slik20 »

moe maar voldaan
bedankt aan alle 1919 deelnemers

iemand sleutel en of een gsm gevonden?
zend mij maar anders een pb het is namelijk van mijn achterbuur #-o
Corleone
Mountainbiker

Post by Corleone »

Gestart om 1300 vandaag om 5 minuten
al te stoppen omdat mijn copain zijn band plat
was. Na 30 minuten konden we terug vertrekken.
Zeker en vast een van de beste ritten die ik
al gereden heb.
Goeie bepijling, bevoorrading top, kortom...dik inorde.
+ mijn knie is genezen.. we kunnen er weer invliegen.

c
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Een héééééél leuke rit daar in Hertsberge. Ik had het erger verwacht. Zeker omdat ik pas om 12 uur kon vertrekken. Maar het parcours was nog steeds goed berijdbaar. Ondanks de al meer dan 1000 voorgangers. Ik heb me ferm gejeund. Een frigorit zoals ze zeggen, da's zekers.
Proficiat Hertetrappers. =D>
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Voila, we zijn terug thuis van een naar ons mening zeer geslaagde dag.

Bedankt aan de 1919 deelnemers om ons terug het vertrouwen te schenken en naar onze tt af te komen.

De weergoden waren ons afgelopen week niet goedgezind, maar vandaag viel het allemaal best mee.

We hebben weer heel veel positivieve reakties gekregen en dat doet deugd, zeker voor alle medewerkers die zich heel de dag ingezet hebben om het jullie zo aangenaam mogelijk te maken. Merci.

En nu ga ik mij in mijn zetelke leggen sè

groetjes
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Wat moet ik nog zeggen ,alles is al hier gezegd geweest :-) .Terug hier aangezet heb het mij geen seconde beklaagt het parcour was om van te smullen.Het parcour lag goed berijdbaar, juist een strook waar precies de onder grond aan de wielen trok :oops: .De 2 bevoorradingen waren ok,bepijling,bike wash, emmerkes warm water prima.De beentjes waren goed,heb de 48 km goed verteerd.
HERTSBERGE U WAS FANTASTISCH =D> =D> =D>
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

Ik kan mij enkel aansluiten bij alle lovende commentaren... een dikke proficiat aan iedereen van de organisatie =D> =D> =D> =D>

Grtz Aragorn
Post Reply