Zo 06/12/2009 Lommel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

van lommel cycling wrote:en ist vettig in lommel
lommel == zand,
erg vettig is het niet aan die kanten.

Als er nog volk is dat deze TT met een lampke wil rijden,
ik ben rond 6h00 aan de start ;)
forrest
Mountainbiker

Post by forrest »

van lommel cycling wrote:en ist vettig in lommel
vettig zal het wel zijn, overal nu wel. normaal valt de nattigheid hier mee, maar als het continu regent of toch bijna, dan kan het niet opdrogen. als het morgenvroeg niet regent, vertrek ik ook van thuis uit, das ongeveer 14 km, te doen dus. vorig jaar was het hier ook vettig, MAAR een leuke tocht.
UBO
Mountainbiker

Post by UBO »

De deze ga ik ook rijden. Geen probleem dat de deze de vaste route van luyksgestel aandoet, in ieder geval beter als continue rond dat kanaal blijven hangen. Dit was vorig jaar de mooiste toertocht in Lommel.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

vandaag deze gereden, wouw starten voor de 45, maar de benen wouwen niet mee dus heb de 25 gedaan :(
het ging eerst na lykgestel (nl) bloso voor zo terug naar de lommelse bossen te gaan.
Veel single tracks en minder plat dan ik dacht, zeker met die ondergrond en de modder en plassen.
het was de moeite en lommel heeft veel te bieden op bike gebied zag ik vandaag =D>

verder : goed bepijld en goede bevoorrading.
hier waren de douches wel te schaars.

het begint hier nu serieus te gieten, waar wel blij dat het in de vm droog was :lol:
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Gereden en goedgekeurd.
Moddergehalte lag heel laag, wel slecht voor het materiaal, die vochtige zandgrond.
Niks technisch of spannends maar toch wel een leuk parkoers, bijna 100% bos.

De 35 km bleken er wel 41 te zijn ; gemeten met nen elastiek ? Raar als ge na 36 km aan de splitsing voor de 35 km komt #-o
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

waarschijnlijk de enige plaats in vlaanderen waar het pacour zo droog is na de voorbije regenweken. plassen waren er wel, maar zeer weinig of geen modder :-) Alleen de conditie volledig naar de kl**ten :cry: Diep moeten gaan voor een schamele 21;6avs .
ps. biestie1, de 45 waren er op de kop 45 (dacht er aan de splitsing een goede 30km te hebben gereden)
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Verdomme he , heb vandaag de verkeerde keuze gemaakt door niet te komen en thuis te blijven. :evil:
forrest
Mountainbiker

Post by forrest »

mijn onderdelen hebben toch serieus geleden. het is hier altijd gezellig rijden en altijd vrij zwaar. luyksgestel lag zoals ik had verwacht serieus vettig bij met momenten. ik had 65 km op de teller bij thuiskomst, ik heb de 45 km gedaan. had een avs van 25 en voor de toertocht 23,4. mijn conditie zit zéér goed voor de winterperiode. de bepijling was goed, en aan de bevoorrading was er soep en spek, maar mee het spek bakken konden ze niet mee volgen, maar wel een knap idee.
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

Niks technisch of spannends maar toch wel een leuk parkoers, bijna 100% bos.
Dat snap ik nu niet zie zo'n tegenstrijdige zin
Stella33cl
Mountainbiker

Post by Stella33cl »

Even ter info. Er zat zo goed als niks Bloso in de route van vandaag. In Luyksgestel (Nederland) is deze tocht het werk van een mtb-club, dewelke ze ook onderhouden.
Bloso maakt gezinstochten met (te) veel stukken verharde weg.

Voor de rest ne prima uitgepijlde mooie tocht, veel volk, hier en daar een beetje vettig, en weinig losse zand ... :lol:
Post Reply